גורלנו בידנו

העולם נחלק לשני סוגים של אנשים: אלה המאמינים שהגורל נקבע מראש ואלה המאמינים כי הוא נתון לשינוי. המאמינים כי הכול קבוע מראש, רואים את נתיב הגורל האישי כנשלט על ידי הקארמה, שמורכבת מאירועים שחייבים להתרחש בנתיב הגורל של האדם. כלומר, כל מה שמתרחש בחיים בא מלמעלה - כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

העולם נחלק לשני סוגים של אנשים: אלה המאמינים שהגורל נקבע מראש ואלה המאמינים כי הוא נתון לשינוי. המאמינים כי הכול קבוע מראש, רואים את נתיב הגורל האישי כנשלט על ידי הקארמה, שמורכבת מאירועים שחייבים להתרחש בנתיב הגורל של האדם. כלומר, כל מה שמתרחש בחיים בא מלמעלה. הגורל קבוע ולא משתנה כדברי הרמב"ם:" הכול צפוי והרשות נתונה". לכן, יש אנשים הבוחרים לפרש את הנושא כי אין מה לעשות וזו גזרה משמיים ודרך התמודדותם תהיה פטליסטית, כלומר התפשרות, ויתור או השלמה עם המצב. גישה זו עלולה להביא את האדם למצב של שיתוק כי ממילא מה שאעשה ומה שלא אעשה, גורלי נותר כמו שהוא.

לעומת זאת, קיימת פרשנות נוספת, לפיה לכל אדם בחירה חופשית ובידיו ההחלטה בכל שלב ושלב בחייו לערוך שינויים. הרעיון המרכזי הוא שבכל גיל, בכל מצב, בכל זמן ואפילו ברגע נתון זה, ניתן לשנות ולהשתנות, ללא שום קשר לנקודת הפתיחה בא אנו נמצאים. לראות את האירועים שחווינו מנקודת מבט אחרת אובייקטיבית ולא סובייקטיבית, להתבונן לא מתוך שיפוטיות או התבכיינות ולא מתוך קורבנות, אלא מתוך רצון לבנייה והעצמה. מתוך השינוי לנקוט עמדה, להחליט החלטות ולבחור מתוך חירות ואמונה פנימית בכוחנו. לפי גישה זו, כל מה שקורה לנו אינו אלא פועל יוצא של מעשינו או חוסר מעשינו. אי לכך עלינו להלין על עצמנו ולא להאשים אנשים אחרים בכישלוננו. היקום מפגיש אותנו עם אתגרים בכדי שנלמד דרכם לשפר את חיינו. כאשר אנו נמצאים בפרשת דרכים לפני החלטה חשובה או שינוי כיוון בנושא כלשהוא עלינו לפעול, רק דרך העשייה אנו לומדים ומתפתחים .באפשרותנו להתייחס למצב החדש כאתגר והזדמנות וללמוד ממנו או להתייחס לאותו מצב בתבוסתנות, חוסר אחריות והאשמות כלפי מזלנו. אם אנו מתנגדים ומסרבים ללמוד לקחים ומתרכזים בהאשמות ואנרגיה שלילית הבחירה או הדרך שלנו שגויה והיקום נותן לנו סימנים. אנו נרגיש דכדוך, אי סיפוק, רצון לשינוי והגרוע מכול מיחושים גופניים ומחלות. המחשבות והעשייה שלנו יוצרות מציאות עתידית. אין מה לעשות, אין קיצורי דרך להצלחה.

עלינו לזכור: הכל צפוי והרשות נתונה, זכות הבחירה היא שלנו. אם אנו נעשה את ההשתדלות בעיתוי הנכון, אין שום סיבה שהדברים לא יצליחו לנו. אך אם ננוח על זרי דפנה ונחשוב שהמזל יופיע פתאום, אז צר לי לאכזב, זה לא יקרה. יעוץ מקצועי יכול לגלות את האתגרים והזדמנויות שעומדות בפנינו, כך נוכל לבחור את ההחלטות הטובות ביותר בזמן הנכון ביותר עבורנו. כמו כן היועץ יכול לזהות קשיים ובעיות של זרימת אנרגיה בחייו של האדם. אנרגיה זורמת בנו בכל רגע נתון, במקרים בהם זרימת האנרגיה משובשת על ידי חסמים האדם יגלה קשיים במהלך חייו ויתקשה לממש את כל הפוטנציאל אשר טמון בו. הנומרולוגיה מסייעת לאדם להתבונן פנימה אל הנשמה ולגלות את רצונותיו הפנימיים, מאפייני האישיות הבסיסית והפוטנציאל הטמון בו. לא לשכוח אף פעם: מזלנו וגורלנו בידנו.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך