המשימה: 1800 סלי מזון למשפחות נזקקות

זו השנה העשירית שעמותת "אוהל עמרם דוד ומשה" מחלקת סלי מזון לראש השנה * כ-1800 חבילות סיוע יחולקו למשפחות נזקקות* "החלוקה נעשית לעילוי נשמת החיילים שמעון דהן ובן וענונו שמסרו נפשם על קידוש ה", אומר משה בן זקן, ממקימי העמותה. "כל מי שיש בו רצון ויכולת להצטרף ולעזור במצרכים או בכל דבר שיתמוך במשפחות, יעשה נחת רוח עצומה בשמים ובארץ"
המשימה: 1800 סלי מזון למשפחות נזקקות

כמדי שנה, מחולקות אלפי חבילות סיוע ברחבי העיר אשדוד, ומספר המבקשים הולך וגדל מחג לחג. עמותת החסד "אוהל עמרם, דוד ומשה" תחלק כ-1800 סלי מזון לעילוי נשמות החיילים שמעון דהן ובן וענונו. זו השנה העשירית שהעמותה מחלקת סלי מזון לראש השנה.
עמותת "אוהל עמרם, דוד ומשה", הוקמה לפני 12 שנה לעילוי נשמתו של שמעון דהן ז"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה. מי שנמנה על מקימי העמותה הוא חברו הקרוב משה בן זקן. מדי שנה יוצאת העמותה במבצעי גיוס תרומות מוצלחים, הרותמים אליהם אלפי תושבים, וכך מאפשרים למשפחות רבות לחגוג את ערב החג בכבוד.

"זרם הפונים אל העמותה הוא אדיר", מספר אחד המתנדבים, "ממדי המצוקה עצומים. אלפים פנו לבקשה עזרה, ומנגד אלפים התגייסו לעזור. בזכות ההירתמות הגדולה של החברים והמתנדבים נספק כ-1800 סלי מזון".

לאנשי העמותה חשוב לציין כי מדובר בעמותה רשומה כחוק, לא למטרת רווח וכי איש אינו מקבל שכר. "כולם מתנדבים על חשבון זמנם הפנוי", הם אומרים, "בלילות, בבקרים ובחופשות. יש לנו תורמים קבועים, שכבר שנים תורמים לנו בהוראת קבע. העמותה גדלה ופעילותה מתפתחת כל הזמן. בפסח האחרון חילקנו כ-1500 סלי מזון, ולקראת ראש השנה הגדלנו את המאמצים והפעילות על מנת לתת מענה ליותר משפחות נזקקות".

"החלוקה נעשית לעילוי נשמת החיילים שמעון דהן ובן ואנונו שמסרו נפשם על קידוש ה", מדגיש משה. "כל מי שיש בו רצון ויכולת להצטרף ולעזור במצרכים או בכל דבר שיתמוך במשפחות, יכול לחייג לטלפון שמספרו 050-7814233 או להשאיר הודעה, ויעשה נחת רוח עצומה בשמים ובארץ".

לתרומות: בנק פועלי אגודת ישראל, מספר סניף 187, מספר חשבון 409854522.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך