שוב זיהום במזון: מוצרים של חברה ענקית באו במגע עם סלמונלה – והושמדו

שוב זיהום במזון: מוצרים של חברה ענקית באו במגע עם סלמונלה - והושמדו

שוב חוזרת לחיינו הסלמונלה והפעם בענקית הסלטים ׳צבר׳ : חברת אוסם המחזיקה בסלטי 'צבר', הודיעה כי השמידה מוצרים שבאו במגע עם אחת המכונות שעליה נמצאו חיידקי סלמונלה.

החיידקים אותרו במהלך בדיקה שגרתית שנערכה באחד מקווי הייצור במפעל. הנהלת המפעל עדכנה את משרד הבריאות בהימצאות החיידקים, והקפיאה את שיווק כל המוצרים שבאו במגע עם המכונה.

באוסם מציינים כי אף מוצר נגוע לא הגיע לשווקים וכל מוצרי החברה הנמצאים כעת על המדפים ללא חשש ועברו את כל הבדיקות המחמירות.

יצויין, כי החיידק אותר בשבוע שעבר, אז גם דווח למשרד הבריאות, אך הקמעונאים לא עודכנו בדבר התקלה וחוו מחסור של מוצרי החברה.image

מאסם נמסר כי "במסגרת בדיקות בקרת איכות שגרתיות עלה חשד לסלמונלה באחד מקווי הייצור. משרד הבריאות עודכן מיד. ניקוי הקו גרם לעיכוב באספקת חלק ממוצרי החברה, וחזר לייצור מלא. כל המוצרים שעל המדפים עברו את כל הבדיקות הקפדניות".

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של סלטי צבר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך