גיורגי בטאייב הקשר הרוסי יצורף ככל הנראה למ.ס אשדוד

גיורגי בטאייב, הקשר האחורי הרוסי בן ה-19 שמתאמן במ.ס אשדוד, יעבור ככל הנראה לקבוצה ויהיה הזר השישי שלה. הדבר תלוי כמובן בהבנות הכספיות. מזל טוב לחן עזריאל, נולד בן בכור.

גיורגי בטאייב, הקשר האחורי הרוסי בן ה-19, יהפוך ככל הנראה לזר השישי של מ.ס אשדוד.

בטאייב הוא שחקן חופשי ולכן הוא יכול לעבור לאחר תום מועד ההעברות. נראה כי המאמן רוני אוואט והצוות המקצועי, רוצה את השחקן שמתאמן כבר תקופה עם הקבוצה והתשובה אמורה הייתה להינתן היום. כמו שזה נראה, אם יגיע להבנות כספיות, הוא יוחתם ויוכל להיות בסגל הקבוצה כבר מול כפר-סבא.

הקבוצתה מתכוננת לקראת המשחק החשוב מול הפועל כפר-סבא ביום שבת (18.00), בקבוצה רוצים מאוד לחזור עם נקודות מהמשחק ומקווים לניצחון ראשון. שחקן בקבוצה אמר: "היו אימונים מצויינם השבוע וגיבוש מצוין  (משחק כדורמים בבריכה – מ.ס) ונקוה שנצא לדרך חדשה".

מזל טוב לחן עזראיל. לעזריאל ולרעייתו נולד בן בכור. עכשיו כשיכבוש אתהשער הראשון שלו בליגת העל….יהיה לו בטוח למי להקדיש אותו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך