האריס שוחרר סימפסון מועמד

מאיר טפירו מאמנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, החליט לוותר על הזר שרק הגיע, דמונטרה האריס. שם שעלה כרגע כמועמד הוא דיימון סימפסון ששיתף פעולה עם מאיר טפירו, בעבר, בנס ציונה.
האריס שוחרר סימפסון מועמד

מכבי אשדוד באר-טוביה, קיבלה החלטה לשחרר את הזר החדש, דמונטרה האריס, שרק הגיע לאחרונה לקבוצה.

האריס לא השתלב בקבוצה ולא הצליח להגיע לכושר המצופה ממנו. האריס הגיע לארץ כשהוא לא בכושר והתקשה להשלים אימונים. במשחק ההכנה נגד מכבי חיפה ביקש מנוחה לאחר דקות בודדות. אח"כ, השחקן סיפר כי חלה בווירוס בבטנו ולא הגיע לאימון הבוקר או הצהריים של הקבוצה, כאשר בהנהלה נוטים להאמין כי ידע על שחרורו הצפוי. היום האריס לא צפוי להיות באימון הפתיחה החגיגי לעונה של מאיר טפירו, וביום שישי יעזוב את ישראל.

במקומו עשוי להגיע לאשדוד דיימון סימפסון אשר שיתף פעולה עם מאיר טפירו בעבר, בנס ציונה וישחק באשדוד. טפירו אישר אתמול את העבודה כי סימפסון הוא שם חם שכרגע מועמד לתפקיד הסנטר במקום האריס. סימפסון, שטרם חתם בקבוצה לעונה שבפתח בשל דרישות שכר גבוהות. ייתכן כי ייחתם איתו הסכם למספר חודשים ואח"כ יוחלט אם להמשיך.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך