בחמישי הערכה מתי ואם יחזור נאור שרון לאימונים בעקבות פציעה בעינו

נאור שרון שחקנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, נעדר זה כשבועיים מאז הפגיעה בעינו ממרפקו של אודום ג'קו, מהרצליה, במשחק האימון מול בני הרצליה. בחמישי הוא יעבור בדיקה נוספת ואז ידעו מתי והאם יכול לחזור לאימונים. דמונטרה האריס עלול להחתך מהקבוצה.
שחקן מכבי אשדוד 9

במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, עוקבים בדאגה אחר מצבו של נאור שרון, שנפגע בעינו במשחק האימון לפני כשבועיים מול בני הרצליה, ממרפקו של שחקנה של הרצליה, אודום ג'קו וסבל מדימום בעין.

ביום חמישי, אמור שרון לעבור בדיקה בעינו, אז ידעו האם המצב מאפשר ששרון יחזור לאימונים, או שייאלץ להעדר תקופה נוספת. ההערכה היא ששרון יצטרך לנוח לפחות עוד פרק זמן, שכרגע לא ברור.

אגב באשדוד כועסים מאוד על אודום ג'קו, שפגע במרפקו בשרון, גרם לשטף דם בעינו של שרון מאחר וניתן היה להימנע מכך. לטענת אנשי אשדוד, ג'קו שיחק בצורה אגרסיבית ופגע בנאור שרון בחוזקה. הגארד פונה לבית החולים קפלן הספונסרית של אשדוד וכאמור יחזור בחמישי לאבחנה נוספת.

בנושא אחר, באשדוד עלולים לוותר על הזר החדש דאמוטרה האריס, אשר הגיע ללא כושר גכופני וטרם השתלב, אבל החלטה תתקבל על ידי המאמן מאיר טפירו. האריס (25, 2.08 מ') הסנטר שהגיע לפני כשבוע נראה רע מאוד באימונים, וגורמים בקבוצה טוענים שהוא לא מצליח להיכנס לקצב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך