ועדת השחרורים החליטה לשחרר את הרב פינטו בעקבות מצבו הרפואי

למרות ההתנגדות במחלקת החנינות של משרד המשפטים החליטה ועדת השחרורים לשחרר את הרב יאשיהו פינטו כבר בסוף החודש

בשורה טובה למעריצי הרב פינטו: ועדת השחרורים החליטה לנקות שליש ממאסרו של הרב, וקבעה כי הרב יאשיהו פינטו יסיים לרצות את עונש המאסר שהוטל עליו וישוחרר מהכלא, בעקבות מצבו הבריאותי הגרוע.

לפני מספר ימים פרסמנו על המלצתה של הפרקליטות לועדת השחרורים לדחות את בקשתו של הרב, ולא לאפשר ניקוי שליש ממאסרו וזאת למרות מצבו הבריאותי, אך כאמור ועדת השחרורים החליטה אחרת והרב פינטו ישוחרר בפועל בסוף החודש הקרוב, לאחר שיסיים לרצות שני שליש ממאסרו.

כזכור, במהלך חודש אפריל האחרון הוגשה בקשה למחלקת החנינות במשרד המשפטים מטעמו של הרב יאשיהו פינטו מנהיג 'שובה ישראל' שהורשע במתן שוחד לתת ניצב אפרים ברכה.

בבקשה שנחשפה על יד אביעד גליקמן החדשות 10, כתבו פרקליטיו של הרב פינטו בין השאר "למעלה מלמעלה משני עשורים הוא מבצע מעשי חסד רבים". כמו כן הציגו את ההסבר הזה וטענו כי הרב עסק בעזרה לזולת ובתרומות רבות לאורך שנים.

בנוסף, נימקו בנוגע למצבו הרפואי של הרב, כאשר לטענתו מאז נכנס לכלא הוא לא יכול לקיים את הטיפולים להם הוא נדרש ולכן מצבו הידרדר. טיעון שלישי נוגע למצבם הנפשי של בנו ושל אשתו. רעייתו של פינטו, שניסתה בעבר להתאבד, ניסתה לשים קץ לחייה פעם נוספת מאז שהוא החל לרצות את מאסרו.

על פי הפרסום של גליקמן בערוץ 10, מחלקת החנינות במשרד המשפטים והגורמים המקצועיים מתנגדים לבקשת החנינה. עמדת מחלקת החנינות היא כי אין סיבה לחון את הרב, ושהוא צריך להמשיך ולרצות את עונשו.

צילום תמונה: פלאש 90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך