"המורה מהדרום" חזרה לאשדוד ומספרת "הייתי בודדה. ניסיתי לנחם אותו, חציתי את הגבול, וזה קרה"

"המורה מהדרום", הנחשדת בקיום יחסי מין עם תלמיד, חזרה לאחר שהסיפור התפוצץ לבית הוריה באשדוד ומספרת לראשונה את הצד שלה בסיפור בראיון מיוחד לידיעות אחרונות: "מעדתי ואני מצטערת. אני רוצה להמשיך וללמד, אולי בבית ספר אחר. אני לא מתכוונת לוותר בקלות על תעודת ההוראה".
"המורה מהדרום" חזרה לאשדוד ומספרת "הייתי בודדה. ניסיתי לנחם אותו, חציתי את הגבול, וזה קרה"

לפני כחודשיים נחשף סיפורה של מורה מהדרום שחשודה בקיום יחסי מין עם תלמידה, הסיפור עורר סערה בארץ, המורה נעצה ונחקרה, עברה הפלה, פתחה בהליכי גירושים והושעתה מעבודתה. היום היא חזרה לבית הוריה באשדוד ומספרת לראשונה את הצד שלה בסיפור לידיעות אחרונות, הראיון המלא יפורסם בגיליון "7 ימים" ביום שישי

על הנסיבות שהובילו למגע על התלמיד, היא מספרת: "היה לי יום חופשי. כפיר (שם בדוי) סיים את הלימודים ובא אלי לשוחח. הוא עבר משבר ואימא שלו ביקשה ממני: 'דברי איתו, תראי מה קורה'. ניסיתי לנחם אותו, כשאני עצמי שרויה במשבר זוגיות. היינו מאוד קרובים. הוא התפרק מבחינה נפשית. גם אני הייתי בודדה. ניסיתי לנחם אותו, חציתי את הגבול, וזה קרה; מעדתי ואני מצטערת. כשזה קרה, שנינו הבנו מייד שעשינו טעות. הוא הלך הביתה. המשכנו לדבר כאילו כלום לא קרה. זה היה אירוע חד־פעמי"

ואם הפרשה לא הייתה מספיק מסובכת וקשה לעיכול, אחרי המקרה התברר שליאת נמצאת בהיריון. בעלה, שממנו נפרדה מאז, חשד בה שההיריון הוא כתוצאה מהמגע
עם התלמיד, אולם היא טענה שההיריון הוא מהבעל. למרות זאת, הסכימה לעשות הפלה. בראיון עמה היא מודה ששיקרה לשם כך: "בארץ, אם אין סיבה רפואית – לא עושים הפלה. וכשבעלי אמר לי שזה הסיכוי היחיד שנחזור להיות יחד – האמנתי לו, ושיקרתי להם שזה היריון מחוץ לנישואין. שנינו יודעים את האמת. יום לפני ההפלה כתבתי לבעלי מכתב התנצלות, שגם אותו הוא הגיש למשטרה, ועברתי את ההפלה. יש דרך לבדוק דברים. אני מוכנה לעבור בדיקת פוליגרף ולהוכיח את אמינותי וחפותי".

בעקבות הפרשה, ליאת מספרת שהיא נמצאת כיום במצב קשה מאוד: "אין לי עבודה. חזרתי לגור בבית הוריי. אני לא יכולה לחזור לבית שלי, וכל הבגדים והציוד שלי נשארו שם. יצאתי בלי כלום. התחלתי ללכת לפסיכולוגית כדי להתמודד עם הקושי העצום, ואת יתר הזמן אני מבלה אצל עורכי הדין שלי. הייתי רוצה להמשיך וללמד, אולי בבית ספר אחר. אני לא מתכוונת לוותר בקלות על תעודת ההוראה".

בקשר לתוכניותיה לעתיד, אומרת ליאת: "לקח לי זמן כדי להתאפס על עצמי, אבל מעכשיו העלילה של הסרט הרע הזה עומדת להשתנות. אני מתכוונת להחזיר לעצמי את כל מה שאיבדתי, לסגור את התיק הפלילי נגדי ולהשיב לעצמי את הבית ואת המשרה שלי – את חיי!"

הראיון המלא – בגיליון "7 ימים" ביום שישי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך