אוואט לשחקנים: אנחנו צריכים להיות יחידה אחת חזקה בכדי לצאת מהמצב

באסיפה של יום ראשון, לאחר ההפסד להפועל חיפה, דיבר המאמן רוני אוואט ללב השחקנים: "רק יחד נצא מזה". שחקן במ.ס: "נקווה שנצא לדרך חדשה". מחר במקום שני אימונים, מתוכנן לקבוצה אימון חדר כושר וגיבוש בבריכה..

מי שציפה "לשיחת שטיפה" מצידו של המאמן רוני אוואט לשחקני מ.ס אשדוד, לאחר ההפסד להפועל חיפה בשבת 3:1, התבדה. אוואט בחר בדיוק בדרך ההפוכה, "שיחה מלב אל לב" עם השחקנים. אוואט עודד אותם ואמר להם בין היתר: "אנחנו קבוצה אחת. רק יחד נצא מזה. אנחנו צריכים להיות יחידה אחת בכדי לצאת מהמצב הזה". המסר ברור, כולנו באותה סירה וכולם חייבם לתת הכל יחד להרגעת המצב. דהיינו – ניצחון. כבר בכפר סבא, בשבת (18.00, אצטדיון לויטה), כך מקווים באשדוד.

השחקנים בעיקר הקשיבו. אבל מסתבר כי גם הפנימו. גם באימון עצמו הסתובבו שחקנים ועודדו אחד את השני, כמו הקפטן משה אוחיון. אחד משחקני הקבוצה אמר: "רוני בעיקר ניסה לעודד אותנו. לא כעס. נקווה שנצא באמת כבר לדרך חדשה".

בצוות המקצועי החליטו, לפחות בקרוב, להקדיש את הזמן לפעולות גיבוש. חלק המנטאלי. אימון יום שני, שאמור היה לכלול שני אימונים, עבר לאימון כושר ואח"כ לאימון של גיבוש בבריכה במשחק כדורמים.

שני שחקנים נעדרו מהאימון טום בן זקן שסובל מכאבים בשרירי ביטנו ועלול לעבור ניתוח וחן עזריאל שהיה לצד רעייתו הנמצאת בחודש התשיעי להריונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך