רוני אואט: "יש לי את היכולת ואת הכישורים להתמודד עם המצב".

רוני אוואט, מאמנה של מ.ס אשדוד, מודע למצב, אבל מאמין שהקבוצה תצא מהמומנטום הלא טוב שלה. בקבוצה הייתה דממה בחדר ההלבשה לאחר ההפסד 3:1 להפועל חיפה. בשבת מחכה לאשדוד כפר סבא, (18.00) באצטדיון לויטה.

רוני אואט מאמנה של מ.ס אשדוד, לא התחמק מהשאלות הנוקבות בסיום משחק ההפסד 3:1 להפועל חיפה, כולל לשאלה האם גילי לנדאו, יהפוך ליותר דומיננטי בעקבות המצב, נקודה אחת מתוך 12.

אואט: "יש לי את היכולת והכישורים להתמודד עם המצב זה שנוצר. צריך אולי שינוי מחשבתי, לא חשבנו ולא ציפינו למצב הזה, אבל צריך לדעת להתמודד גם עם זה".

בקבוצה הייתה דממה בסיום בחדר ההלבשה. נראה כי השחקנים לקחו קשה את ההפסד הבייתי לחפה. אף אחד כמעט לא דיבר, הם התכנסו בתוך עצמם, התקלחו והלכו.

בשבת הקרובה תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ לא פשוט מול הפועל כפר-סבא בחוץ, באצטדיון לויטה (18.00), בקבוצה יודעים שצריך להביא את הנקודות, אבל בשלב הזה מעדיפים להתכונן בשקט למשחק החשוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך