נקודה ואחרונה. מ.ס עדיין אחרונה עם נקודה אחת לאחר הפסד 3:1 להפועל חיפה

נקודה ואחרונה. מ.ס עדיין אחרונה עם נקודה אחת לאחר הפסד 3:1 להפועל חיפה

מ.ס אשדוד עדיין עם נקודת ליגה אחת והיא סוגרת את הטבלה, לאחר הפסד ביית 3:1 מול הפועל חיפה.

יותר מאשר חיפה ניצחה אשדוד הפסידה. אשדוד לא נפלה מחיפה ואפילו עלתה עליה, עד לדקה ה-64, אבל אז הקבוצה הימרה על כל הקופה, תגברה את ההתקפה על חשבון הגנת הקבוצה, שמצידה לא הצליחה למנוע את המתפרצות של חיפה וזה נגמר לא טוב מבחינת מ.ס.

אשדוד הייתה קרובה לכבוש שערים כבר במחצית הראשונה, אבל ניב זריהן החמיץ פעמיים מתוך רחבת החמש, בדקה הרביעית ובדקה ה-22. ודווקא אז בלחץ של אשדוד, חיפה כבשה. אשדוד דרשה עבירה על דראזן באגריץ', חיכתה לשריקה, חיפה לא חיכתה ומהראן ללה כבש 0:1.

המגמה נמשכה במחצית השנייה. המאמן רוני אוואט הוציא את גאלוביץ' ששיחק כמגן והכניס את אור אינברום, בדקה ה-57. 2 דקות אח"כ זה עבד. דן ביטון המצטיין במגרש בעט כדור חזק מ-20 מטרים פנימה 1:1.

עזריאל בעוד ניסיון (צילום: פבל)
עזריאל בעוד ניסיון (צילום: פבל)

אבל אז כשאשדוד לחצה על הדוושה לנצח, חיפה ניצלה את ההגנה הדלילה של אשדוד וכבשה שער מהיר בדקה ה-64: דור מלול מצא בכדור גובה נהדר את ז'וליו סזאר, שנגח פנימה. עוד 4 דקות וזה נגמר. חנן ממן, שנכנס כמחליף, מסר בצורה נהדרת לאדילסון בהייה והאחרון עשה מזה 1:3 לחיפה.

אשדוד תמשיך לחפש ניצחון ליגה ראשון בכפר סבא, בשבת הבאה (18.00), קל זה לא יהיה. אבל כבר אמרנו, אין משחק קל.

אשדוד: ג'רפי, גאלוביץ' (אינברום, 57), איבקוביץ', ניבאלדו, ברוצ'יץ', בקל, קינדה, ביטון, עזריאל, באגריץ' (דוד, 63), זריהן (בן יאיר, 75)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך