8 שנות מאסר נגזרו על בן 74 מאשדוד שאנס נערה בת 14 בעלת מוגבלות שכלית

בית המשפט גזר היום שמונה שנות מאסר על תושב אשדוד בן- 74 בגין עבירות אונס ומעשה סדום בקטינה בעלת מוגבלות שכלית. בנוסף קבע בית המשפט כי הנאשם ישלם פיצוי לנאנסת בגובה סכום של 40 אלף ש"ח.
בית משפט השלום אשדוד

בית המשפט גזר היום שמונה שנות מאסר על תושב אשדוד בן- 74 בגין עבירות אונס ומעשה סדום בקטינה בעלת מוגבלות שכלית. בנוסף קבע בית המשפט כי הנאשם ישלם פיצוי לנאנסת בגובה סכום של 40 אלף ש"ח.

המעשה החמור נעשה כאשר הנאשם היה כבן 70 במועד המעשים שבגינם הורשע. ואילו המתלוננת הייתה קטינה כבת 14, בעלת מוגבלות שכלית.

בכתב האישום של המקרה המזעזע נכתב את השתלשלות העניינים "קטין המכיר את המתלוננת ביקש מהנאשם לקיים עם המתלוננת יחסי מין בדירתו של הנאשם המבוגר. הנאשם שאל את הצעיר "מה ייצא לי מזה… אני יכול גם?" וביקש מהקטין לסייע לו לקיים גם יחסי מין עם המתלוננת. לצורך קידום התכנית שהבליחה אצל הנאשם בעקבות בקשת הקטין, ביקש הנאשם מהקטין להביא את המתלוננת לדירתו, בתמורה ל­- 400 ₪. הקטין נעתר לבקשת הנאשם, איתר את המתלוננת, הוביל אותה לדירת הנאשם והורה לה תוך כדי איום, לקיים עם הנאשם יחסי מין. הקטין יצא מהדירה ומיד לאחר מכן הנאשם הוביל את המתלוננת אל חדר השינה וביצע בה את המעשים. כשסיים נתן הנאשם למתלוננת 50 ₪, שאותם העבירה לקטין כאשר שב לדירה".

הנאשם הורשע כבר בחודש אפריל השנה בביצוע עבירה של אינוס קטינה שטרם מלאו לה- 16 שנים, ובנסיבות מחמירות ובעבירה של מעשה סדום בקטינה.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע ציין כי לו היה מדובר בנאשם צעיר ממנו בשלושים או ארבעים שנה, היה שוקל לתת עונש מאסר של לפחות 10 שנים, אולם בשל גילו, תקופת מאסר כזו הייתה גוזרת על הנאשם, למעשה, מאסר עולם.

"עקרון השוויון, החל גם על ענישה, מתייחס לא רק לטיפול שוויוני אלא גם לתוצאה שוויונית. אין דינו של מאסר- 10 שנים לנאשם צעיר, כדין מאסר- 10 שנים לנאשם באמצע העשור השמיני לחייו" אמר השופט והמשיך "הבדל זה נוגע גם למידת המסוכנות של הנאשם לאחר ריצוי עונשו. לפיכך, גילו של הנאשם מחייב התאמת העונש להקלה, הן משיקולי גמול והן משיקולי הרתעה והגנת הציבור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך