הקפטן אוחיון נשאר עם חולצה 77 לבקשת האוהדים

משה אוחיון, קפטן מ.ס אשדוד, רצה לחזור מספר 9 לאחר עזיבת מיכאל אוחנה לבאר שבע. אבל הקהל פנה לקפטן וביקש שיישאר עם 77 כי רבים רכשו חולצה עם שמו ועם המספר. אוחיון ניאות. גם השבוע יהיה מתחם "פאן זון" למשפחות ולאוהדים, לפני המשחק מול הפועל חיפה, החל מהשעה 18.00.
תמונה עם אוהד

משה אוחיון קפטן מ.ס אשדוד הוא קפטן כמו שקפטן צריך להיות. קשוב לשחקנים ל..לאוהדים. רצה לחזור לחולצה מבפר 9 ולבקשתם נשאר ב- חולצה מספר 77.

כאשר חזר משה אוחיון למ.ס. אשדוד בינואר 2016, הציע לו מיכאל אוחנה את החולצה עם המס' 9, אך אוחיון וויתר בג'נטלמניות על המספר איתו שיחק רוב הקריירה לטובת הקשר הצעיר, ובחר במספר 77 איתו נשאר עד היום. עם עזיבתו של אוחנה בשבוע שעבר, חשב אוחיון לחזור ללבוש את החולצה מס' 9, אך אז שמע כי עשרות אוהדים רכשו חולצות אשר מודפס עליהן שמו עם המספר 77. אוחיון, כיאה לקפטן המחובר מאד לאוהדים הודיע כי לא יאכזב אותם וישאר עם המספר 77, שמסמל מבחינתו את סגירת המעגל, העלייה לליגת העל והשיבה הביתה.

גם השבוע יתקיים הפנינג משפחות לפני משחק הבית מול הפועל חיפה, במתחם ה'פאן זון' המיוחד אותו נקים מחוץ לאצטדיון. השבוע יוקם המתחם בסמוך לכניסות העליונות ליציע, במתחם תחנת מכבי האש הישנה. המתחם יפעל הח מהשעה 18:00 וניתן יהיה למצוא בו מתקנים מתנפחים, אטרקציות, שולחנות משחק, מכונות ברד וסוכר וכן מוזיקה. כמו כן, במקום תהיה חנות למכירת מרצ'נדייז של הקבוצה, וכן עמדה לחלוקת חולצות רשמיות לאוהדים שרכשו מנוי בתקופת המכירה המוקדמת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך