שאפו לאשדודים: 68% הצבעה נכון לשמונה בערב!

נכון לשעה 20:00, למעלה מ-68% מבעלי זכות הבחירה באשדוד מימשו את זכותם הדמוקרטית. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לסיור באשדוד

תושבי אשדוד יוצאים מהבתים ומצביעים במספרים יפים מאוד, אפילו חסרי תקדים. מוועדת הבחירות המקומית נמסר כי נכון לשעה 20:00 נרשמו למעלה מ-68 אחוזי ההצבעה באשדוד, שהינם גבוהים מאוד באופן יחסי לבחירות הקודמות (2013). אשדוד צמודה מאוד לממוצע הארצי. קרוב ל-170 אלף מתושבי אשדוד יש את האפשרות להכריע מי ינהיג את המדינה בשנים הקרובות, וזה אומר שלמעלה מ-110 אלף מצביעים כבר ביקרו בקלפיות ברחבי העיר.

במערכת הפוליטית מעריכים כי בניגוד למערכות הבחירות האחרונות, הפעם שיעורי ההצבעה יהיו גבוהים מהרגיל ויחצו את רף ה-70 האחוזים. הסיבות לכך נעוצות בקרב הצמוד על ראשות הממשלה, וגם באשדוד מקווים להתקרב לנתון המרשים הזה. בבחירות הקודמות לכנסת ה-19 נרשמו באשדוד קרוב ל-63% הצבעה כך או אחרת, בעקבות הפשרת הקרח בין ראש הממשלה לבין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עו"ד גבי כנפו, החליט נתניהו לבחור באשדוד כעיר בה יערוך סיור שטח במהלך יום הבחירות. נתניהו הגיע בשעות הצהריים לאזור גן העיר, שם שוחח עם התושבים וביקש מהם להצביע עבורו.

אתר "אשדוד אונליין" ימשיך להעביר דיווחים שוטפים על אחוז ההצבעה באשדוד, על מה שמתרחש בעיר לאורך היום וכמובן על תוצאות האמת שיפורסמו בשעות הלילה המאוחרות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך