פורום הצעירים של לשכת עורכי הדין אירח את עו"ד אבי חימי באשדוד

עו"ד אבי חימי, מהמובילים בצמרת המשפט הפלילי בישראל, הגיע בשלישי בערב לאשדוד למפגש עם פורום הצעירים במחוז הדרום של לשכת עורכי הדין, מי שאמון על המפגש המרתק בין עו"ד חימי לעורכי הדין הצעירים הוא עו"ד אלעד דנוך, ראש פורום הצעירים ומ"מ יו"ר המחוז. במפגש עצמו נכח עו"ד מאיר לסרי, המשמש כסגן ראש לשכת עורכי הדין
פורום הצעירים של לשכת עורכי הדין אירח את עו"ד אבי חימי באשדוד

זהו המפגש השישי בסדרת 'פלילי על הבר', במסגרתו מגיעות אושיות בכירות מעולם המשפט הפלילי למפגש משוחרר ובלתי אמצעי עם פרקליטים במחוז הדרום. בעבר התקיימו מפגשים דומים עם עו"ד יורם שפטל, עו"ד ליה פלוס ומשה יוחאי בבאר -שבע, עו"ד ששי גז באשדוד, ועו"ד ציון אמיר באשקלון.

עו"ד חימי סיפר על ילדותו בשכונה לא פשוטה בקרית שמונה, כבן למשפחה מרובת ילדים. "לאבא שלי הייתה חנות דגים ועופות", שיתף את הנוכחים, "החיים היו מורכבים קשים, אבל בסופו של דבר הזיכרונות הם טובים, בריאים, של עבודה, של עמל ושל כבוד הדדי".

בהתייחס לעבודת עריכת הדין אמר: "קבעתי לי מערכת של כללים כי אני זהיר, כל אימת שיש פער בין הציפיות של הלקוח למציאות המשפטית, תחשבו טוב אם לקחת את התיק. במקצוע הזה מגיעה הכרעת הדין וגזר הדין. אם יש לקוח ואני רואה שהתיק שחור משחור ואין שום סיכוי להצליח בו, והלקוח בטוח שהוא יצא זכאי אני לא לוקח את התיק. אני יודע הרי מה זה עורך דין טוב, הטוב מסתכם בזה שאתה צופה פחות או יותר את הנולד לא מבחינת נבואה אלא הערכה, למרות שאני מודה ומתוודה שלפעמים היו לי הערכות שחורות שבסופן, ניצחנו את התיק".

עו"ד חימי הוסיף: "כשהייתי מתמחה, הייתי רואה כל מיני פרקליטות חוקרות חקירה נגדית ואמרתי לעצמי, 'אתה לא תגיע לרמה שלהם אף פעם, הן חוקרות כל כך טוב ויודעות להפיל את הנאשם'. גם כשהייתי הולך עם המאמן שלי, צבי לידסקי, ראיתי אנשי מקצוע שמוכשרים בעבודה שלהם. היום אני יכול לומר לכם שזו מיומנות נרכשת, לכן אל תפחדו, אין כוכבים, כולנו יכולים להדביק את הפערים עם עבודה קשה. מצד שני, אל תחשוב שבזיכוי אחד, או הצלחה אחת אתה עורך דין תותח וגם כישלון לא אומר את זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך