מעגל הנשים מציין את יום האישה

תנועת אשדודים ערכה לרגל יום האישה הבינלאומי ערב מיוחד, שהתקיים ב-8.3, בפאב החברתי "זה". בתחילת הערב, אשר אורגן יחד עם "מעגל אשדודיות מדברות עגול" ופאב ה"זה" עלתה שי סול חבר, אמנית מוכשרת מקומית עם רצף שירים מאלבומה החדש יחד עם קאברים לשירי אמנים נוספים. "בחרנו את שי גם כי היא זמרת מוכשרת מאוד וגם כדי לפרגן לאישה צעירה ואשדודית בתחילת דרכה המקצועית" אומרת נורית טופז מובילת מעגל הנשים וממובילות תנועת אשדודים.

11012352_964605070217505_6505846162232577100_n

בהמשך הערב עלתה יפעת מזרחי, שחקנית ומרצה לשיחה פתוחה עם הקהל בליווי קטעי וידאו על סיפור חייה כאם, כאישה וכשחקנית שעשתה את הסבת המקצוע (כולל לימודים גבוהים) בגיל 44.

"יום האישה הבינלאומי הוא תאריך קריטי, כי אין שוויון תעסוקתי, כי אין מספיק נשים בתפקידי מפתח, כי אין שוויון שכר בין נשים וגברים באותם המקצועות והאפליה עדיין קיימת באופן ברור בשטח. ומצד שני אנחנו מקווים ופועלים להגיע ליום בו לא יהיה עוד צורך ביום האישה הבינלאומי ואת התודה הענקית שמגיעה לנשות החיל בבניין החברה והמשפחה נוכל להגיד מידי יום. כל יום ולא רק ב-24 שעות קבועות יומן", אמר יניב קקון, יו"ר תנועת אשדודים.

"אין ספק שמדובר בערב משמח ומעניין ושנשאר טעם לעוד מפגשים מהסוג הזה" אמרה נועה מישוק יחיאל, אחת מהמשתתפות בערב, והוסיפה רונית דדון, אחת מפעילות התנועה, "אין כמו סיפור חיים מעניין, שירה מקסימה והחברים מתנועת אשדודים בכדי ליצור אהבת חינם".

״זהו אחד מהרגעים המרגשים בתפקידי כמובילת המעגל ליצור חיבור נפלא ליום עוצמתי שכזה. דרך ארוכה לנו הנשים להגיע לשוויון אמיתי בין המינים. נמשיך לעשות זאת בשיתופי פעולה נהדרים", סיכמה נורית מארגנת הערב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך