בשל בירוקרטיה: נדחתה מסיבת סיום הסטטוס קוו בין חרדים לחילונים

.
הסערה הבאה: מאות תושבי אשדוד מתכננים מסיבת סיום הסטטוס קוו בין חרדים לחילונים באשדוד
צילום מסך: פייסבוק

בתחילת השבוע חשף אתר 'אשדוד אונליין' כי במהלך הסופ"ש הקרוב מתכננים קבוצת צעירים לערוך סוג של הפגנת מחאה על כך שגוברת מחאת החרדים נגד חילולי השבת, אי לכך נפתחה הזמנה בפייסבוק שקוראת לצעירים רבים לבא להפגין באמצעות מסיבת רחוב ברובע מעורב בו מתגוררים גם חרדים וגם חילונים.

אלא שלצערם של המפגינים הם הבינו שלא כ"כ פשוט לארגן מסיבת רחוב בעיצומו של יום השבת, ועוד ברובע שגרים בו חרדים, וכי נדרשות הכנות בסיסיות כדי לאבטח את האירוע, ולמנוע הפרות סדר ואלימות מצד שני הצדדים. ע"כ הוחלט כי ההפגנה / מחאה תידחה בשבוע ימים בכדי לאפשר למארגנים להתארגן.

בדף הפייסבוק ע"ש מסיבת סיום (שהספיק להשתנות לפיקניק סיום…) הסטטוס קוו בין חרדים לחילונים פרסמו המארגנים את בקשת המשטרה והנה לפניכם חלק מהדברים:

"אני רואה שאנשים ממשיכים לשאול מתי האירוע מתקיים. האירוע נדחה לשבת הבאה כדי שנספיק לארגן את דרישות המשטרה הם צריכים זמן לארגן כוחות משטרה להגיע למקום לשמור עלינו. אז כמו שאמרתי נפגשים במקום בשבת ה24 לחודש. כדי שנצליח לקיים את האירוע, אנו צריכים לעמוד בדרישות שרק בעלי ממון או עיריות שמקיימות אירועים גדולים יכולים לעמוד בהן. אני מבקשת בכל לשון של בקשה הירתמות של אנשי מקצוע שיגיעו לאירוע ויתנו מזמנם חינם כדי לקיים אותו. העניין דחוף אחרת נאלץ לדחות בעוד שבוע. המשטרה דורשת לפחות 5 ימים מראש להגיש את כל האישורים כולל תכנית בטיחות ותכנית אבטחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך