חשיפה: האם בבית פרטי באשדוד מתנהל סחר בסמים מהגדולים בארץ ?

וגם, האם המשטרה יודעת מהנעשה ולא פעולת בנידון ?

במהלך השנה מקבל צוות אתר 'אשדוד אונליין' פניות רבות מתושבים עם שלל בעיות שמתרחשות באזור מגוריהם, או סתם כי מפריע להם משהו, צוות האתר משתדל להציף, לעזור ואף לפתור את אותן הבעיות. אך, פניה מוזרה ולא שגרתית שהגיעה במהלך השבוע האחרון לאתר השאירה אותנו מעט בהלם.

מספר תושבים הגרים ברובע א' בעיר פנו אלנו במייל האדום על בעיה רצינית שנמצאת באזור בו הם גרים, ומפאת רגישות העניין רק נאמר שמדובר באזור בו ישנם בתים פרטיים ובסמוך לים. שם במהלך השנה האחרונה שכרו מס' גורמים בית פרטי רחב ידיים ומנהלים בו התארגנויות של מכירת סמים בשווי מיליוני שקלים, כאשר במהלך היום והלילה נכנסים למקום אנשים רבים, ישנם מוכרים יותר בעולם הפשע וישנם פחות וככל הנראה מבצעים שם עסקאות סמים שמניבות רווחים גבוהים.
.screenshot_2016-09-14-15-45-08

אך לתושבי הרחוב זה כמובן הפך למטרד, והם ביצעו מספר פניות יזומות למשטרת ישראל, בתקווה שאלה יגרמו להם לישון טוב בלילה, מבלי שיחששו שמתחת לחלון ביתם עלול להתרחש פיגוע פלילי כזה או אחר, דבר שמדיר שינה מעיניהם כמעט בכל לילה, אך לטענתם המשטרה לא ממש טיפלה בנושא על אף שהיא מודעת לו כבר למעלה משנה.

פנינו למשטרת אשדוד במטרה לקבל תגובה שאולי תספק ביטחון אישי לתושבי הרחוב.

תגובת משטרת ישראל: מבדיקה שערכנו, התברר שכן ננקטו פעולות בנידון, ואף לפני מספר ימים. פעילות המשטרה בחלקה הינה פעילות סמויה בה פועלים בלשים סמויים, כך שיתכן כי התושבים אינם חשים בנוכחות משטרתית או "אורות כחולים" לנגד עיניהם.

צילום: גוגל מפות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך