טום בן זקן עלול לעבור ניתוח בקע

טום בן זקן, מגינה הימני של מ.ס אשדוד עלול לעבור ניתוח בקע. בן זקן נעדר מהמשחק מול אשקלון בשל בעיות בשירי הבטן וייעדר גם מול הפועל חיפה במוצאי השבת (20.00), באשדוד. השחקן מחכה להחלטת הרופא לפני שיחליט. בן זקן: "עובד קשה בכדי לחזור בריא".
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

טום בן זקן, מגינה הימני של מ.ס אשדוד, עלול לעבור ניתוח בקע.

בן זקן שסובל מכאבים בשרירי הבטן, כבר נעדר מהמשחק ביום ראשון מול אשקלון, אז תיפקד במקומו נינו גאלוביץ' הבלם כמגן. בן זקן לא יישחק גם במוצאי השבת (20.00) מול הפועל חיפה, במשחק הבית.

בן זקן נעדר כבר מעל שבוע ונטש לא פעם את האימונים, בשל הכאבים. השחקן עצמו מחכה לחזרתו של ד"ר אלג'ם, רופא הנבחרת הצעירה מחופשה, בכדי לקבל יחד איתו את ההחלטה, האם צריך ניתוח או יסתפקו בתרופות וזמן להחלמה.

בן זקן רוצה מאוד לחזור לשחק: "אני עבוד קשה לחזור בריא וחזק כמה שיותר מהר".  בן זקן עצמו לא מאמין כי ייעדר זמן רב.  עד שחזור נראה כאמור כי נינו גאלוביץ', שהחליפו מול אשקלון, יחליף את בן זקן גם במחזור הנוכחי מול הפועל חיפה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך