טריו מחול / סדרת מופעי המחול של המשכן לאמנויות הבמה

הסדרה "טריו מחול" מציגה בעונת המנויים של המשכן לאמנויות הבמה באשדוד שלושה מופעי מחול איכותיים: להקת מחול בת שבע, להקת המחול הקיבוצית ולהקת ורטיגו. כל אחת מהלהקות כבשו במות רבות בארץ ובעולם ויגיעו אלינו לאשדוד לחוויית חושים, תנועה ומוזיקה שאין דומה לה.

"שלוש"- להקת המחול בת שבע
מאת אוהד נהרין 2005, בביצוע רקדני להקת מחול בת-שבע
בלוס (Bellus) / הומוס(Humus) / סקוס (Secus)

הביקורות משבחות: "הלהקה נפלאה. תשע רקדניות ושמונה רקדנים – גוף מלוכד וחזק, הנענה בדיוק. ברגישות ובהתמסרות לתביעות הקשות של נהרין, שעיקרן במחול החדש שלו זה לדעת את סוד התנועה הטהורה…" (צבי גורן, הבמה. פברואר 2005). "כשהלהקה של נהרין מגיעה לעיר יש לנו תמיד סיבות רבות להיות אסירי תודה; במקרה של 'שלוש' זה קורה שלוש פעמים" (ג'יה קורלס, ניו- יורק טיימס, נובמבר 2007).

משך המופע: 60 דקות ללא הפסקה, יום ראשון, 27.11.16 בשעה 20.30

9789

סוסים בשמיים- להקת המחול הקיבוצית
מאת רמי באר, כוריאוגרפיה, עיצוב במה ותאורה – רמי באר
היצירה החדשה של רמי באר ולהקת המחול הקיבוצית מזמינה למסע בעולם אפוקליפסי עתידי, המעניק לצופה תזכורת מטרידה לזמנים האלימים שבהם אנו חיים ולמציאות הסובבת אז ועכשיו. רקדנים: שני כהן, בן בך, דייויד בן שמעון, מרטן ארייג, אולגה סטייצוק, סו ג'ון קים, הגר שחל, רני בן סימון, ניב אלבז, נדב גל,אילייה ניקורוב, פרידה דאם סיידל, סדריג וורווארט, ג'ין וואן סוק, אנסטסיה צ'שון, מייגן דוהני

משך המופע: 60 דקות ללא הפסקה, יום שני, 20.02.17, בשעה 20.30

ורטיגו 20- להקת המחול ורטיגו
כוריאוגרפיה: נעה ורטהיים
ורטיגו 20, עבודתה של נעה ורטהיים, אורגת אל תוכה 20 שנות יצירה. ביצירה זו תרה נעה אחר הסימנים שהניחה בדרך, כמו מפענחת מחדש את סוד הזמן. היא פורמת את התפרים שבין הפרטי לציבורי, נעה מן הריאליסטי לסוריאליסטי, מהאינטימי אל התיאטרלי, מהמטאפיסי אל הקונקרטי. במהלך העבודה עם הלהקה, באה לידי ביטוי השפה המובחנת של הלהקה השואבת את השפעתה והשראתה ממקורות שונים בתוך עולם הגוף ומחוצה לו. שפה ייחודית זו מולידה התרחשות בימתית ומחוללת רצף של טקסי חיים. רקדנים ושותפים ליצירה: ניצן משה, מריה סלבק, תמר ברלב, שון אולס, שני ליכט, רון כהן, איתי פרי, דניאל קוסטא, טאי צ’נג, שנדור פטרוביקס, יובל לב.

משך המופע: 50 דקות ללא הפסקה, יום חמישי, 22.05.17, בשעה 20.30

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך