אוהדי אשקלון תקפו את אוהדי מ.ס וגנבו דגל של הקבוצה בתום המשחק

קבוצה של 20 אוהדי אשקלון, רובם נערים, תקפה בסיום המשחק בין אשקלון לאשדוד, שלושה מאוהדי אשדוד וגנבה מהם את אחת מדגלי הקבוצה. האוהדים פנו למשטרה שמבחינתה שלא הועילה. התוקפים הצטלמו עם הדגל. במשחק הקודם הם תקפו את אוהדי כפר סבא בצורה דומה וגנבו מהם גם דגל. קבוצת "אולטראס ישראל: "תוך שני משחקים הם לקחו שלל של שתי קבוצות שונות".
אוהדי אשקלון תקפו את אוהדי מ.ס וגנבו דגל של הקבוצה בתום המשחק

מקרה של אלימות, תקיפה וגניבה, ארע בסיום המשחק ביום ראשון בין מ.ס אשדוד להפועל אשקלון, במגרשה של האחרונה.

20 אוהדי אשקלון רובם נערים, תקפו בסיום המשחק, קבוצה של 3 אוהדי אשדוד שהיו עם דגל גדר של מ.ס אשדוד. קבוצת אוהדי אשקלון לא הסתפקה בתקיפה וגנבה גם את הדגל. בכדי להוסיף חטא על פשע, הם הצטלמו עם הדגל והתמונה לפניכם.

אוהדי אשדוד פנו במקום לשוטרים שנכחו, אבל אלה מצידם לא הועילו ולדברי אוהדי אשדוד אמרו להם כי אין מה לעשות בעניין כרגע. בקרב אוהדי אשדוד יש כעס רב על מה שנעשה ועל כך שעבר בשתיקה.

אבל מסתבר כי זו אינה הפעם הראשונה שהם עושים זאת. במשחק הקודם, גנבו אוהדי אשקלון, כנראה אותה קבוצת נערים את דגל אוהדי כפר-סבא בסיום המשחק ביניהם. קבוצת הוואטצאפ של "אולטראס ישראל", יצאה בגלוי כנגד העניין, פרסמה את תמונת הנערים (שמסתירים עצמם) והדגל הגנוב וכתבה בין היתר: "שלט גדר של אשדוד בידיים אשקלוניות. בתוך שני משחקי ליגה בלבד לקחו האשקלונים שלל לשתי קבוצות שונות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך