נקודת על. נקודה ראשונה למ.ס בליגת העל לאחר 0:0 באשקלון

נקודת ליגה ראשונה למ.ס אשדוד בליגת העל, במשחק החוץ במחזור השלישי מול הפועל אשקלון. הבשורה הטובה, אשדוד לא ספגה וצברה נקודה, במגרש חוץ קשה. הבשורה הפחות טובה, שער אחד בשלושה משחקים. במחזור הבא מחכה בשבת הפועל חיפה, שתגיע לאשדוד.
נקודת על. נקודה ראשונה למ.ס בליגת העל לאחר 0:0 באשקלון

השורה התחתונה היא שמ.ס אשדוד צברה נקודה ראשונה בליגת העל. אומנם בקבוצה דיברו על 3 נקודות לפני המשחק, אבל נקודה במשחק חוץ מול אשקלון, שעצרה את שני ההפסדים, היא גם משהו חיובי.

מצד שני, אשדוד קבוצה אמוד מוכשרת. השחקנים צריכים להראות טוב יותר ויכולה להראות טוב יותר. אשדוד כבשה רק שער אחד בשלושה משחקים וזה מלמד על חוסר מחץ (למרות חילוף (68) התקפי של המאמן רוני אוואט, שהוציא את בקל, הקשר האחורי והכניס את זריהן החלוץ). במחצית הראשונה אשדוד הייתה טובה יותר, עם שלוש החמצות של אינברום (37), ניבאלדו (41) וביטון  43). אבל בשנייה היא יכולה הייתה לספוג, כך שתיקו בהחלט שיקף.

השופט אורן סימיניאן חשש לשרוק לפנדל שהיה על באגריץ'. (צילום: TOTO FOTO)
השופט אורן סימניאן חשש לשרוק לפנדל שהיה על באגריץ'. (צילום: TOTO FOTO)

דן ביטון משך את תשומת הלב, במשחקו הראשון בקבוצה כמחליפו של אוחנה. ביטון משחק בנגיעה בכדור כמעט ודווקא הוא יכול היה במסירה אחת לניב זריהן (85) להשאיר אותו מול אינגובה. אבל הוא העדיף במקרה היחיד לכדרר ואיבד את הכדור. מצד שני דקה לפני כן הציל יואב ג'רפי שער בטוח מרגלי רז מאיר, שכבר נראה בדרך לשער. אגב השופט אורן סימניאן חשש לשרוק פנדל ברור על זראזן באגריץ' וקיפח בכך את אשדוד.

חלק משחקני ההתקפה של אשדו צריכם לדעת לשחרר את הכדור. יותר מידי כדרורים מיותרים, שעולים גם באיבוד כדור וגם בהתקפה מתפרצת בצד השני. החלק ההגנתי, בראשות ג'רפי בשער וניבאלדו בהגנה, עם הופעת בכורה לא רעה לבלם סשה איבקוביץ' והקשרים רועי בקל |(בהופעת בכורה) וגדי קינדה (תמיד טוב), היה יציב במשחק. זו גם נקודת אור חשובה.

המחזור הבא תגיע הפועל חיפה בשבת לאשדוד. הפעם צריכים, חייבים ניצחון.

אינברום ומשען נאבקים על הכדור. (צילום: TOTO FOTO)
אינברום ומשען נאבקים על הכדור. (צילום: TOTO FOTO)

אשדוד: ג'רפי, גאלוביץ', ניבאלדו, איבקוביץ', ברוצ'יץ', בקל (68, זריהן), קינדה, ביטון (83, אוחיון), אינברום, עזריאל, דוד (45, באגריץ')

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך