"זו חוצפה, כנראה מדובר בכמה תל אביבים שמנסים להתערב לנו בעיר"

בסביבת המגזר החרדי מאיימים "נדרוש מהמשטרה להתערב, לא ניתן להם להרוס את הסדר הציבורי "
"זו חוצפה, כנראה מדובר בכמה תל אביבים שמנסים להתערב לנו בעיר"

סערה גולה נוצרה בעקבות הפרסום הבוקר באתר 'אשדוד אונליין' אודות המסיבה המתוכננת של מאות צעירים במהלך השבת הקרובה ברובע מעורב בחרדים וחילונים בעיר. המסיבה / הפגנה נקראת "מסיבת סיום הסטטוס קוו בין חרדים לחילונים בעיר אשדוד", ובה מתכננים המארגנים להפר את שלוות השבת הרגועה ברובע בו חיים חרדים לצד חילונים ולהגיע עם מוזיקה רועשת, מינימום בגדים, ושלל תכניות שנועדו להראות למגזר החרדי בעיר כי כפייה היא דבר בעייתי, ולטענת המארגנים "אם כופים עלינו את הדת נראה להם מה זה כפייה חילונית".

פנינו לחבר מועצת העיר מטעם שס' ויו"ר המרכז למורשת מר אבי אמסלם, במטרה לשמוע ממנו כיצד מתכוון הציבור החרדי לנהוג, או בכלל להתעלם מאותה ההתארגנות, לדברי אמסלם "מדובר בעוד ספין חולני. מעניין מי אלו החרדים ומי אלו שמיצרים כותרת הרי כל בר דעת מבין שאין שום חרדי או שומר מסורת שייקח חלק בתופעה החולנית של להרוס את הסטטוס קוו בעיר שכולה מאוחדת, וחיים כאן בהרמוניה משותפת חרדים מסורתיים וחילוניים. לעשות מסיבה בכדי ליצור מחלוקת על קיום של אחדות זו חוצפה שאין לה גבול, כנראה שוב מדובר בכמה תל אביבים שמערבבים כאן, אני יכול לומר לך בוודאות שהציבור לא איתם ולא עם המחלוקת".

לשאלתנו האם הם מתכננים לפנות למשטרה במטרה למנוע הפגנה מהסוג הזה, ענה אמסלם כי "ברור שנדרוש לא לתת להם להרוס את הסדר הציבורי".

חשוב לציין כי בשלב זה לא צפויה המשטרה להתערב, אך במידה ותעשה פניה כזו, יתכן ושוטרים יגיעו למקום ההפגנה ע"מ למנוע את הפרת הסדר הציבורי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך