משה אוחיון חוזר למספר 9

משה אוחיון, קפטן מ.ס אשדוד יקבל מעתה את החולצה מספר 9, שהייתה שייכת למיכאל אוחנה. אוחיון שיחק בעבר במ.ס אשדוד עם המספר הזה וכעת הוא חוזר אליו. אוחיון: "רוב השנים שלי באשדוד שיחקתי עם מספר 9". הקבוצה ערכה אימון לפני אשקלון, כולם כשירים למעט טום בן זקן, שבספק.
משה אוחיון חוזר למספר 9

משה אוחיון, קפטן מ.ס אשדוד חוזר למספר הקבוע שלו שהיה בעבר בקבוצה, המספר 9.

כזכור המספר היה אצל מיכאל אוחנה שחקנה של הקבוצה שעבר השבוע לבאר-שבע. כשהגיע אוחיון חזרה לאשדוד בעונה שעברה, הציע אוחנה את המספר 9 לאוחיון. אבל אוחיון סירב לקחת והשאיר את החולצה אצל מיכאל. הוא עצמו לקח את המספר 77. כעת כשמיכאל עזב, הוא קיבל חזרה את המספר 9 והמשחק הקרוב מול אשקלון ביום ראשון, הוא כבר ילבש את החולצה החדשה-ישנה.

אוחיון: "לא לקחתי את ה9 בשביל לשנות את המזל.. אני מתעסק בכדורגל ולא במזלות. ואת רוב השנים שלי באשדוד שיחקתי עם מספר 9… וזהו עכשיו שהוא התפנה לקחתי .. מיכאל עוד בשנה שעברה שאל אם אני רוצה את המספר ואמרתי לו מבחינתי זה בסדר שהוא ימשיך עם המספר".

הקבוצה ערכה היום, שישי אימון, שהיה בקצב טוב. יש מאבק גדול על חולצת ההרכב ואפילו על חולצת ה-18 של הסגל. כולם התאמנו, למעט טום בן זקן, שהתאמן ופרש בגלל כאבים בבטן. באשדוד יש ניסיון להכשירו למשחק מול אשקלון ביום ראשון, בחוץ (19.30).

בן בן יאיר, שהצטרף מרמה"ש  ודן ביטון, הרכש החדש מבאר שבע התאמנו אף הם וכמו שזה נראה הם אמורים להיות לפחות בסגל, אולי אחד מהם אפילו בהרכב. קרלו ברוצ'יץ המורחק חוזר וכמוהו רועי בקל שנעדר מפתיחת העונה עקב פציעה. שניהם אמורים לפתוח בהרכב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך