מהיום אימרו מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה

הנהלת מועדון הכדורסל מכבי אשדוד/באר טוביה, חתמה על הסכם היסטורי לפיו המועדון יחליף שמו באופן רשמי למכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. מנהל ביה"ח קפלן, ד"ר קרלוס גרוזמן: "אנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה עם הנהלת מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה.
מהיום אימרו מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה

הנהלת מועדון הכדורסל מכבי אשדוד/באר טוביה, בראשותו של היו"ר מאיר קיקוז, חתמה  עם הנהלת המרכז הרפואי קפלן, בראשותו של ד"ר קרלוס גרוזמן, על הסכם היסטורי שלפיו מועדון מכבי אשדוד/באר טוביה בכדורסל יחליף שמו באופן רשמי למכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. במסגרת ההסכם יופיע שם הקבוצה החדש על מדי השחקנים ובכל פרסומיה, כולל במגרש, בכרטיס הכניסה ובחדר העיתונות.

ההסכם שנחתם היום במעמד מנהל בית החולים, יו"ר הקבוצה, חבר הנהלה בכיר, ארמונד אסולין, ומאמן הקבוצה, מאיר טפירו, כולל סעיף שלפיו יוזמנו שחקני הקבוצה לבית החולים במטרה לפגוש את המטופלים, ביניהם ילדים, בתאריכים מוסכמים כגון חגים וחופשות.

במסגרת ההסכם בין שני הגופים תוכל הקבוצה לשלוח שחקני הקבוצה הבוגרת, נוער, נערים וילדים, לאבחון וטיפול רפואי מהיר, כולל ניתוחים מורכבים, ויהיו פטורים מתור וכל הבדיקות ייערכו להם באופן מידי. יו"ר הקבוצה, מר מאיר קיקוז, אמר כי שחקני המועדון, ילדים, נערים, נוער ובוגרים, זוכים כל השנה לטיפול רפואי איכותי ומהיר של הצוותים הרפואיים ביחידה לרפואת ספורט קפלן ובצדו גם החלמה מהירה וחזרה לפעילות ספורטיבית. "שחקני ומאמן הקבוצה יתנדבו לפעילות קהילתית משותפת עם הילדים בבית החולים קפלן לפי צרכי בית החולים", הוא אמר.

מנהל בית החולים קפלן, ד"ר קרלוס גרוזמן, ברך על ההסכם עם קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה ואמר כי היחידה לרפואת ספורט בבית החולים נמצאת בקדמת הבמה בתחום רפואת הספורט בישראל כיום, עם מיטב המומחים מתחום האורטופדיהשמעניקים טיפול רפואי ממוקד בפציעות הנגרמות מעיסוק יומיומי בתחומי ספורט שונים. "אנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה עם הנהלת מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. מעבר לכך, ספורטאים רבים מגיעים כיום ליחידת הספורט מכל הליגות ובענפי ספורט שונים, כגון כדורסל, כדורגל וכדוריד, ונהנים משירות רפואי מהיר, מקצועי ואיכותי המאפשר לשחקנים להחלים ולשוב במהרה למגרשי הספורט", הוא סיכם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך