"ילדי שגיא ויעקב" בחודש בסימן אהבת ישראל וקירוב לבבות

חודש אלול שהוא חודש הרחמים והסליחות, מביא בכנפיו רוח של חיזוק וקירוב לבבות בעם ישראל. אין כמו המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב", שפועל לשם כך בכל השנה כולה, ובחודש אלול בכוחות ובאירועים אדירים לכלל הציבור והכל בלי פוליטיקה ופוליטיקאים
"ילדי שגיא ויעקב" בחודש בסימן אהבת ישראל וקירוב לבבות

מזה שנים ארוכות המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" הוא מוקד משיכה לאלפי בני נוער ולשאר הציבור בעיקר בימי הסליחות, כשגולת הכותרת היא מעמד הסליחות המדהים באמפי בהשתתפותם של כ-8,000 מתושבי העיר, שנוהרים בהמוניהם בלילה האחרון שלפני יום הכיפורים ויוצרים אוירה מחשמלת ומרגשת תחת כיפת השמיים.

גם השנה יערך המעמד המסורתי של הסליחות באמפי וב"ילדי שגיא ויעקב" נערכים לכך ולעוד פעילויות במלוא המרץ. הרב של "ילדי שגיא ויעקב" הרב אילן גוזל, שעומד מאחורי כל הפעילות הענפה והמדהימה למען תושבי העיר מספר לעיתון "המגזין" כי "חודש אלול הקרוב יהיה מלא וגדוש בכנסים, הרצאות ושאר פעילויות מרתקות, ואנחנו כבר עובדים במרץ על חודש תשרי שבפתח שיהיה גם כן מלא ומגוון בתכנים שיפנו לכלל הציבור וכמובן כנס הסליחות באמפי שיתקיים זו השנה השלישית ברציפות באשדוד, תחת הכותרת "רק אהבה תביא אהבה-אני אוהב כל יהודי", ויהיה במעמד מרן הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר הרב הראשי לירושלים, אהוב הקהל הרב יצחק פנגר, הרב שמואל טל מבכירי רבני הציונות הדתית, רבנים חשובים נוספים ומופע מוסיקלי של הזמר מידד טסה ולהקתו ועוד הפתעות מעניינות שכרגע נשמרים בסוד". הרב גוזל מבהיר כי "מה שבטוח, לא יהיו בכנס באמפי פוליטיקאים שאוהבים לנצל אירועים המוניים כאלה, בכדי להתחנף לציבור ולהראות את עצמם ולישא נאומים טרחניים שלא מוסיפים כבוד לאף אחד. פנו אלינו כבר כמה שרים חרדיים מהממשלה וגם כאלה שלא שהביעו את רצונם להשתתף, אבל דחינו אותם בנימוס. הציבור אוהב דבר שהוא טהור ונקי מפוליטיקה ואנחנו בהחלט בעד זה".

לסיום פונה הרב אילן לציבור ואומר: "בואו בהמוניכם להתרגש, לצחוק, להתקרב וליהנות ביחד עמנו, בשלל אירועים שבכולם אין כלל דרישות תשלום. כאמור אין פוליטיקה ויש הרבה מאוד אהבת ישראל וקירוב לבבות אמיתי. חשוב לי לומר שבשנה האחרונה פתחנו פורמט דומה לציבור הנשים שנקרא "המרכז לצעירות בנות שגיא ויעקב" שנוחל תודות לה' יתברך הצלחה אדירה ומלא בשלל פעילויות מרתקות וכל מה שנשאר לכם זה לבוא וליהנות ביחד עם כולנו".

אירועים מרכזיים ב"ילדי שגיא ויעקב": יום א' 4.9 20:00-שעה של מרגוע לנשמה-מופע מוסיקלי מרגש עם הזמר-הרב רונן חזיזא מצפת. מוצ"ש 10.9 23:00-ערב מלא הומור עם הרב מאיר שוורץ. יום א' 11.9 20:00-שנה לפטירת הצדיק הרב יורם אברג'ל זצ"ל בהשתתפות בנו הרב חיים יוסף אברג'ל. שישי-שבת 16.9-שבת מרוממת בהשתתפות הרב הצדיק שלמה אמסלם מבאר שבע. מוצ"ש 17.9 23:00-אהוב הקהל הרב יצחק פנגר בהרצאה מרגשת ומצחיקה. יום' א 25.9 23:00-הילולת החפץ חיים בהשתתפות הרב שמואל שיטרית וסעודת מצווה. מוצ”ש 1.10 23:00-התרת נדרים וקללות בהשתתפות הרב משה פינטו מפתח תקוה. בכל יום ב' 20:00-השיעור המרכזי לצעירים ולצעירות בספר "פלא יועץ" עם הרב אילן גוזל. בכל יום ג' 20:00-הבורר-שיעור מרתק עם הרב אהרון בוטבול חתנו של מרן הרב עובדיה יוסף. בכל יום ד' 20:00-מדברים על הכל עם הרב יניב מלכה.

המרכז לצעירות בנות שגיא ויעקב (במקלט ברחוב אח"י אילת 8 ברובע א'): יום ד' 7.9 20:00-ולמרות הכל…אמונה! סיפורה האישי המצמרר של הגברת מיכל גרוס ששיכלה את שתי בנותיה הקטנות יעל ואביגיל ז"ל באסון ההדברה המפורסם. יום ד' 14.9 20:00 -לדעת להתבונן… הרצאה רצינית/מלאת הומור עם הרב שלמה בניזרי. יום ד' 21.9 20:00-תשובה מאהבה עם הרבנית טובי גפן מחיפה. יום ד' 28.9 20:00-סוף השנה! שיחה מפי הרבנית מזל עמאר אשת רבה הראשי של ירושלים הרב שלמה משה עמאר. ימים א'-ג' 20:00 מפגשים מרתקים עם גילת אזולאי ואריאלה סויסה. כל האירועים ללא תשלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך