קאוצ'ינג נומרולוגי רגשי

כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

נומרולוגיה הנה כלי עזר לייעוץ והכוונה לאדם לאורך חייו ובמצבי חיים בו הוא מתמודד, אולם ההכוונה הנה עמוקה יותר ונוגעת גם בתחום הרגש. חיינו מתנהלים עם רגשות וחוויות יום יומיות שאנו עוברים, ואשר מטביעות בנו את חותמם שנרצה או לא נרצה.
המוח והגוף מחוברים באופן חזק יותר ממה שאנו יכולים לדמיין. כשאנו חשים כאב פיזי כלשהוא, הדבר האחרון שנקשר אליו הוא המצב הנפשי שבו אנו נמצאים באותו רגע, אך מספר מחקרים מראים ומוכיחים שכאבים פיזיים נובעים פעמים רבות מהכאב הנפשי שאנו חווים. במקרה של כאב רגשי, הנטייה שלנו היא להתרחק ממנו, לסלק אותו מתשומת הלב שלנו, מההכרה, להדחיק ולעיתים אפילו ניסיון להעלים אותו. התוצאה של הדחקת רגשות כואבים היא שאיננו מאפשרים להם את מהלך החיים הטבעי שלהם. הם נשארים תקועים עמוק בתוכנו ועמם החוויה המשפיעה.

אז בעצם איך זה מתחיל ? מה הקשר בין מצב נפשי לכאב פיזי? מערכת היחסים בין הגוף לרגשות הדוקה ומבוססת על קשרים עצביים וביו-כימיים. במקביל לחוויה הפסיכולוגית, רגשות יוצרים תחושות גופניות. לדוגמה: כעס שמרגיש כמו שריפה בתוך הגוף, טינה שמרגישה כאילו משהו אוכל אותנו מבפנים ופחד שמרגיש כאילו הקירות נסגרים עלינו.

מחנק רגשי גורם לחנק גופני וכאב רגשי מתבטא בכאב גופני. הגוף משקף רגשות בשפה של סימפטומים גופניים בדיוק כמעט מתמטי. לא פעם אנו חווים כאבים המצביעים על המצב הרגשי שלנו. הזיכרון של אירועים טעונים רגשית נשמרים יחד עם המטען הרגשי השלילי או החיובי, בתוספת תפישות שהתפתחו בעקבות האירוע ודפוסי התנהגות שבחרנו ויוצרים הטבעה רגשית, היוצרת מעין תבנית המוטמעת בתת-המודע ומרגע הטמעתה, ההטבעה מופעלת באופן אוטומטי בכל סיטואציה, אשר מזכירה לנו את אירוע המקור.
התוצאה היא שאנחנו חווים את התבנית שוב ושוב במהלך החיים, מה שמשמר ואף מחזק את השפעתה המגבילה על הגוף ועל ההתנהלות שלנו בחיים בכלל. זו גם הסיבה שכאב גופני בבגרות יכול להיות משויך לכאב רגשי שמקורו בילדות.

אתן לכם דוגמא של יפעת, מטופלת שהגיעה אליי וסבלה מכאבי גב כרוניים באזור השכמות ומבירור מצב הרפואי שלה, הכול נמצא תקין. באבחון נומרולוגי ובשיחה עם יפעת, מסתבר שהיא חוותה בגידה בילדותה מחברה קרובה ובמהלך חייה גם בתחום הזוגי. בגידה זו השפיעה עליה וגרמה לחוסר אמון במערכות יחסים הן אישיות והן חבריות, והכאבים בגב ביטאו את החשש הפסיכולוגי בניהול מערכות יחסים ויצרו הטבעה רגשית ודפוס התנהגות חוזר, וחשש ממערכות יחסים. בתהליך הדמיה מונחה הבינה את מקור כאבי הגב ובהתמודדות עם הרגש הכואב ושחרורו בתחום הנפשי גרמו לשחרור מהכאב הפיזי.

אז חברים, אל תיקחו כדור אקמול ללב שבור. התמודדויות עם רגשות ושחרורם יכולים להוביל אתכם לדרך חדשה ולתחושה פנימית טובה יותר. היום קיימת מודעות גבוהה לחיצוניות האדם והשקעה כספית ניכרת עבורה, אולם מה עם הנפש? איך באמת עוברים תהליך פנימי אמיתי של הנפש המשפיע על איכות החיים ברמה היומית ולא מתעסקים רק בחיצוני ובאופנתי. אני כאן בשבילכם.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך