מכבי אשדוד/באר טוביה עלתה אוטומטית לשמינית הגמר

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה עלתה ללא משחק לשמינית גמר גביע המדינה. על פי התקנון כל 4 הקבוצות שעלו לחצי הגמר, בעונה שעברה, עולות לשמינית ללא משחק. בחמישי תערוך הקבוצה משחק אימון מול הרצליה, בהרצליה (19.00)

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה עלתה ללא משחק לשמינית גמר גביע המדינה.

על פי התקנון, מחזיקת הגביע מכבי "FOX" ת"א וסגניתה מכבי אשדוד/באר טוביה עלו אוטומטית לשמינית הגמר, ביחד עם מכבי "ראנד מדיה" ראשל"צ ועירוני "דיזנגוף סחר" נס ציונה שהעפילו אשתקד לחצי הגמר. ביחד איתן זכו בעלייה אוטומטית לסיבוב הבא גם שתיים ממשתתפות רבע הגמר בעונה החולפת, בני הרצליה ומכבי "Hunter" חיפה.

משחקי שמינית הגמר, אליהם יצטרפו כאמור גם העולות האוטומטיות, יתקיימו ב-18 בדצמבר, בעוד רבע הגמר יתקיים ביום הראשון של 2017. משחקי חצי הגמר והגמר יתקיימו באותו שבוע, ב-13 וב-16 בפברואר.

משחקי סיבוב א' (6.10)

הפועל מגדל העמק – הפועל "בנק יהב" ירושלים (5.10)

הפועל חיפה – מכבי רחובות

הפועל באר שבע – הפועל כפר סבא

עירוני קריית אתא – הפועל עפולה

הפועל ר"ג/גבעתיים – הפועל "SP מצרפלס" ת"א

מכבי הוד השרון  – הפועל "פתאל" אילת

הפועל גליל עליון – הפועל חולון

מכבי רעננה – מכבי קריית גת

א.ס רמת השרון – הפועל גלבוע/גליל

עירוני ר"ג – עירוני נהריה (13.10)

בנושא אחר. לפני יציאת הקבוצה למחנה אימונים באילת, היא תערוך ביום חמישי משחק אימון ראשון אשדוד תתארח אצל בני הרצליה (19.00) וזה יהיה ניסוי הכלים הראשון של המאמן מאיר טפירו, בסגל שבנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך