מיכאל אוחנה עבר להפועל באר-שבע

ברגע האחרון של העברות, עבר מיכאל אוחנה, שחקנה של מ.ס אשדוד לקבוצת הפועל באר-שבע, אלופת המדינה. אשדוד תקבל במקומו את דן ביטון שחקנה הצעיר של באר-שבע. בנוסף תקבל מ.ס 4.5 מיליון שקלים, עבור השחקן. במ.ס אשדוד מתאמן גיורגי בטאייב, קשר אחורי רוסי בן 19, שנחשב שחקן חופשי. הערב, רביעי מסתיימות ההעברות. בגלל שהוא חופשי יכולה אשדוד להחתים אותו גם בעוד שבוע. הוא ימשיך להיבחן עד ההחלטה. בן בן יאיר צורף רשמית.

מיכאל אוחנה, קשרה של מ.ס אשדוד עבר לאלופה הפועל באר שבע.

בהודעה שפרסמה מ.ס אשדוד נכתב:

רגע לפני סגירת חלון ההעברות סוכמה העברתו של מיכאל אוחנה להפועל ב"ש. מהלך זה נעשה בסיכום עם השחקן ונציגיו, ובכדי למנוע את הליך הבוררות בין הצדדים. עפ"י הסיכום ב"ש תעביר לאשדוד סכום של 4.5 מיליון ש"ח, ואשדוד תמשיך להחזיק בזכויות עתידיות של 50% מכרטיסו של אוחנה. בנוסף, תקבל אשדוד בהשאלה לשנתיים את שחקנה הצעיר והמוכשר של ב"ש, דן ביטון.

במ.ס אשדוד מתאמן גיורגי בטאייב, קשר אחורי רוסי בן 19, אשר הוא שחקן חופשי. לפיכך מועד ההעברות לא חל עליו. כמו שזה נראה הצוות המקצועי של מ.ס אשדוד, לא יקבל החלטה בלחץ, ייבחן את השחקן שובע נוסף ואז יוחלט אם להחתימו.

מי שעבר סופית לקבוצה, הוא בן בן יאיר, אשר מכבי ת"א, לה כרטיסו שייך, חתמה על העברתו לאשדוד. לאשדוד יש אופציה להחתימו לעונה נוספת, בתום העונה הנוכחית.

בקבוצה נערכים עתה מעט שונה בכל הקשור ללוח הזמנים של האימונים השבוע, בגלל שינוי יום המשחק מול אשקלון משבת לראשון. בקבוצה יוסיפו  אימון נוסף. מי שצפויים לחזור הם הקשר רועי בקל שהיה פצוע עד כה והמגן קרלו ברוצ'יץ', שהורחק באדום ולא שותף במשחק מול מכבי ת"א. ניסיונות להכשיר את טום בן זקן, הפצוע.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך