צמד לאוחנה בניצחון הצעירה על ליכטנשטיין. אינברום בישל לו שער

שלושת נציגי מ.ס אשדוד בנבחרת הצעירה, לקחו חלק במשחק הניצחון 0:4 על ליכטנשטיין. מיכאל אוחנה כבש והצטיין עם צמד(43, 63) וגם אור אינברום שפתח בהרכב בלט עם בישול לאוחנה. דין דוד נכנס כמחליף. בשער השני של אוחנה, בישול מדהים של אינברום. שער שכולו מ.ס. ישראל שנייה בבית, שני מחזורים לסיום.

מיכאל אוחנה בצמד ואור אינברום בבישול לאוחנה, בלטו והצטיינו במשחק הניצחון של הנבחרת הצעירה של ישראל  0:4 על  ליכטנשטיין. הנבחרת הצעירה ממשיכה במסע לעבר יורו 2017 לנבחרות צעירות והערב התבססה  במקום השני בבית 4. השער השני של אוחנה והרביעי של הנבחרת, הוכן כאמור בבישול מדהים בעקב של אינברום.

אחרי פתיחה ללא שעירם, בשל התגוננות האורח, הגיע השער הראשון לנבחרת. בעיטה של אליאל פרץ מרחוק פגעה באדראס מאלין, הטעתה את השוער וחדרה לרשת (37). 0:1 לישראל.

השער השני היה כולו של מיכאל אוחנה, שבסלאלום ענק (43),בין שחקני החלק האחורי של ליכטנשטיין, כבש את הראשון שלו והשני של הנבחרת. שלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף, מוטי ברשצ'קי (61) כבש מקרוב שער בכורה בנבחרת אחרי שמאייר הדף לא טוב בעיטה של חוגי. זה כבר 0:3 לישראל.

עברו רק 2 דקות וזה 4 לנבחרת ישראל, עם שער תוצרת מ.ס אשדוד. אור אינברום בבישול נדיר, הכניס כדור חכם עם העקב למיכאל אוחנה שחדר לרחבה ובעט לפינה כדי לכבוש את השני שלו. שער מהספרים.

לאחר המשחק הערב, לנבחרת של בלבול נשארו שני משחקי בית מול יוון (אצטדיון טרנר) ואלבניה (המושבה), כאשר ניצחונות בשני המשחקים הללו צפויים לסדר לנבחרת מקום ביורו.

ישראל: גולן אלקסלסי, לירן סרדל, דור פרץ, עאיד חבשי (שון גולדברג/81), אורן ביטון, אליאל פרץ, נטע לביא (מוטי ברשצקי/58), מקסים פלקושצ'נקו, אור אינברום, דור חוגי (דין דוד/63) ומיכאל אוחנה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך