הקלטת הלוהטת שניסתה לבשל עובדת העירייה כדי למנוע את פיטוריה

עובדת בעיריית אשדוד ניסתה למנוע את פיטוריה מהעבודה והחליטה להקליט את הבוס שלה, מנהל בכיר, בשיחה מבויימת מוצעים לבכיר יחסי מין מחוץ לנישואין. כשהגיעה הודעת הפיטורים, שלפה העובדת את ההקלטה וניסתה לסחוט את הבכיר. כעת הבכיר עומד לאבד את משרתו.
שלט עיריית אשדוד

לפני כשנה וחצי הקליטה ל' את המנהל שלה, בקלטת היא נשמעת מנסה לשדל אותו לקיים יחסי מין עם אישה אחרת, כדי שתוכל בהמשך לסחוט אותו ולמנוע ממנו לפטר אותה. הסיפור החל לפני שנה וחצי , המנהל בישר לאותה עובדת כי היא תפוטר מעבודתה. אותה עובדת פנתה לג' עובדת אחרת בערייה ושידלה אותה בתמורה לטובות הנאה לטמון לו פח. וכך ג' התקשרה אליו כדי להציע לו קשר מיני עם החברה שלה.

ג' עשתה את מה שביקשה חברתה ל' וכך השיחה נשמעת:

ג': "מה העניינים? אתה שומע אותי לבד?"

מנהל: "כן".

ג': "תקשיב אתה זוכר שהיינו באירוע, דיברתי עם הבחורה?"

מנהל: "אה, נו?"

ג': "אז היא רוצה לדעת מתי אתה רוצה לפגוש אותה".

מנהל: "יש לך תמונה לשלוח לי בווטסאפ, ב.. זה.. בהודעות משהו, לראות איך היא נראית?"

ג': "אמרתי לך שהיא לא יפה, היא קטנה, מלאה, והיא מתה על סקס".

מנהל: "ואני לא אקבל איזו מחלה?"

ג': "לא, מה, אתה טיפש?"

מנהל: "תגידי לי, יש לה דירה?"

ג': "היא תיקח אותך, אל תדאג. אני סומכת עליך שאתה בכושר. אז דבר איתי, תגיד לי כשאתה פנוי כדי שאני אעשה את ההיכרות".

עורכת דינו של המנהל נטלי אלון: "מצער שלאחר מסע ההתנכלות המתוכנן והמתוזמן היטב, מי שמשלם את המחיר בסופו של דבר זה המנהל הבכיר והמוערך ולא העובדת, מצער שהוא זה שמוצא את עצמו כרגע בשימוע לפני פיטורים, והיא עדיין תמשיך באותה ההעסקה בעירייה".

"יוזמים משהו כדי להפליל אותו, והוא זה שנענש", אמר עורך דינו שמעון אלון. "מאשימים אותו בזה שהוא פעל בשיקול דעת שגוי ולקוי, על אף שהוא לא יזם את השיחה. היה פה סיכול ממוקד שהמטרה היחידה שלו היא להדיח אותו בתפקידו".

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "מיד עם היוודע העניין, מנכ"ל העירייה פתח באופן מידי בחקירה וערך שימועים לכל המעורבים, בעקבותיהן הזמין שניים מהמעורבים לוועדת פיטורים. נגד העובדת השלישית ייפתחו הליכים באמצעות בית הדין למשמעת.

"שניים מהעובדים פנו למבקר המדינה בבקשה לצו הגנה, ובניגוד גמור לעמדת העירייה הדורשת את פיטוריהם, החליט המבקר להתערב ולהגן עליהם. העירייה עומדת על דעתה שאין לאפשר המשך העסקתם של עובדים אלו בעירייה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך