לוחמי מג"ב עצרו גנבים מתוחכמים שגנבו מחנויות באשדוד

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו שני חשודים בגניבת מותגי אופנה בשווי של אלפי שקלים מחנויות באשדוד כשאלו משתמשים בדרך יצירתית למנוע את הפעלת האזעקה בצאתם מהחנויות כשברשותם הסחורה הגנובה.
חיילי מגב
צילום: משטרת ישראל האתר הרשמי

בימים האחרונים על פי מידע מודיעיני, ביצעו לוחמי מג"ב מספר תצפיות ומעקבים כנגד חשודה תושבת חולון בת 40 שעל פי החשד מבצעת גניבות של מותגי אופנה ממרכזי קניות בשעות היום והעומס. החשודה נראתה יוצאת היום בשעות הצהריים מביתה, מלווה בחשוד נוסף תושב לוד בן 29, ויחד החלו בנסיעה לכיוון דרום. לאחר מעקב של לוחמי מג"ב נראו החשודים מגיעים למתחם קניות ידוע באשדוד, שאליו נכנסה החשודה עם תיק שחור על גבה למספר חנויות כאשר במקביל שותפה ממתין לה מחוץ לחנויות ומשמש כתצפית מפני אבטחה ומשטרה.

h0gaf7l0

לאחר כניסה למספר חנויות היו החשודים חוזרים לרכבם לרוקן את התיק מלא הסחורה הגנובה ולאחר מכן היו חוזרים יחדיו להמשך פעילות במתחם. לאחר שסיימו במתחם הקניות באשדוד נסעו החשודים למתחם קניות נוסף, הפעם מחוץ לעיר, וגם שם בדפוס פעולה דומה ביצעו גניבה של מותגי אופנה ממספר חנויות, כל זאת כשלוחמי מג"ב עוכבים וצופים עליהם.

עם יציאתם ממתחם הקניות השני ביצעו לוחמי מג"ב מעצר של שני החשודים, מעצר שבמסגרתו נתפס התיק שהיה מדופן בחומר למניעת גילוי הזמזמים, עוד נתפסו ברכב עשרות פירטי לבוש והנעלה בשווי אלפי שקלים.

החשודים הובאו להמשך חקירה של משטרת ישראל.

צילום: דוברות משטרה

XqCPcf

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך