עידן טפירו במכבי אשדוד/באר טוביה נפתח

עידן מאיר טפירו נפתח במכבי אשדוד/באר טוביה. טפירו העביר את האימון הראשון לכל סגל הקבוצה, אומנם ההפנינג הרשמי לקהל, שאמור היה להיערך בוטל בגלל שלא התקבל עדיין רשיון עסק לאולם הקרייה, אבל האימון עצמו נערך. טפירו: התרגשות גדולה להעביר אימון ראשון כמאמן". היו"ר קיקוז: בנינו קבוצה מחוברת ומכוונת מטרה,
עידן טפירו במכבי אשדוד/באר טוביה נפתח

 

עידן מאיר טפירו במכבי אשדוד באר/טוביה נפתח במוצאי שבת.

טפירו העביר אתה אימון הרשמי לכל סגל הקבוצה כולל הזרים. אומנם אמור היה להיערך הפנינג לקהל אוהדיה של אשדוד, אבל בגלל העבודה שהאולם לא קיבל עדיין רישון עסק, הרי שהקבוצה יכולה לערוך אימון, אבל ללא נוכחות קהל.

טפירו הנרגש אמר כמה מילים בודדות לאחר האימון: "התרגשות גדולה לבוא ולהעביר אימון ראשון כמאמן. התחלנו לעבוד בכדי להיות מוכנים לפתיחת העונה ושיהיה לנו בהצלחה".

כל סגל הקבוצה נכח באימון כולל הזרים ושחקני הנבחרת שחזרו. יפתח זיו אדם אריאל ג'ייק כהן , אד דניאל , בן אלטיט צ'ייס סיימון נמרוד טישמן דניאל יואינג  נועם לייש, רגב זנזורי ונאור שרון. הקבוצה מחפשת סנטר זר, בכדי לסגור את סגל הקבוצה.

הזרים של אשדוד בפעולה. (צילום: פבל)
הזרים של אשדוד בפעולה. (צילום: פבל)

היו"ר מאיר קיקוז: "לכל התחלה יש את אי הוודאות שמלווה אותה, אני בטוח שההכנות שעשינו, בבניית הקבוצה, באים לידי ביטוי גם באימון הפתיחה במסגרת בניית קבוצה מחוברת ומכוונת מטרה, כעת המטרה להציג בפני קהל האוהדים קבוצה דינמית ואטרקטיבית, שימשוך קהל רחב מאשדוד ובאר טוביה למשחקי הליגה, ביום שלישי הקרוב תתקיים הגרלת המשחקים לעונה הבאה ובהתאם נעשה גם את ההכנות, בהזדמנות זו אני מבקש להודות לראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, ולמר דרור שור על תמיכתם בקידום הספורט המקצועני בעיר אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך