אימון הפתיחה הרשמי של מכבי אשדוד נדחה בגלל שאין לאולם רישיון עסק

לא מספיק שבמכבי אשדוד/באר טוביה עובדים מסביב לשעון לאשר את היציע החדש באולם הקרייה, שטרם קיבל אישור, עכשיו נודע לראשי הקבוצה כי בגלל העבודות, אין אישור עסק לאולם לשנה זו ולכן הפנינג פתיחת העונה והאימון הרשמי שאמור היה להיערך במוצאי שבת, יידחה. באשדוד פועלים במקביל לקבל אישורים ליציע ולהפנינג הפתיחה. האולם אגב אמור לשמש גם את דאבליסטית כדורסל הנשים, מכבי בן אשדוד בארץ ובאירופה.
היכל הספורט העירוני קריה

נראה כי הסיפור של אולם הקרייה באשדוד, לא נגמר.

כזכור במכבי אשדוד/באר טוביה פועלים למעלה משנה, לקבל אישור בכדי לאכלס את היציע החדש שנבנה ובו 1200 מקומות ישיבה נוספים. אבל משרד התמ"ת לא מאשר היציע בגלל מספר ליקויים שיש לטענת המשרד לתקן. באשדוד שוקלים להשיג אישור מנהלתי מהעירייה בכדי לאכלס את היציע.

אבל מסתבר שיש עוד. במוצאי שבת, אמור היה להיערך הפנינג פתיחת עונה לקבוצה. אבל גם הוא בוטל. מסתבר כי בגלל השיפוצים ביציע, הקבוצה צריכה להשיג אישור פורמלי לרישיון עסק מחודש ועד שתעשה זאת לא תוכל לערוך את אימוניה בפני קהל רב. יש אישור לאימון אין אישור לקהל שיגיע. באשדוד טרם הודיעו על מועד חדש. אגב האולם משמש גם את דאבליסטית הנשים בכדורסל, מכבי בן אשדוד ואמור לשם אותה גם ביורוקאפ..

לא ברור מתי יקתבל אישור ואם כן באילו הגבלות ועל איזה חלק. בינתיים גם משחקי אימון אם ייערכו יהיו ללא קהל.

בנושא המקצועי, נראה כי המאמן מאיר טפירו, מחזר רק זר גבוה בכדי לסגור את סגל הקבוצה. אבל בכל מקרה בקבוצה מרוצים מהעבודה שמתגבשת קבוצה של שחקנים צעירים ומושכרים שמקבלים פה הזדמנות להוכיח את עצמם בליגת העל ולקבל דקות משחק רבות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך