מ.ס גברה 1:3 על הפועל כפר סבא

מ.ס אשדוד גברה בחמישי על הפועל אשקלון 1:3 במשחק אימון. לאשדוד, מושל, ניבאלדו וזריהן. רועי בקל הפצוע יישחק מול אשקלון. תום מונד וניר ברדע חזרו לשחק לאחר היעדרות ממושכת. בן בן איר לא הגיע להבנות עם הקבוצה ולא הוחתם. משחק ראשון לבלם הרכש איבקוביץ' עם הקבוצה.
ניבלדו

מ.ס אשדוד ניצלה את פגרת הנבחרות וערכה היום, חמישי, משחק אימון באצטדיון הי"א, מול הפועל כפר-סבא.

אשדוד ניצחה 1:3 והייתה טובה יותר. בנצי מושל כבש את הראשון בשער מדהים מ-16 מ' לחיבורים. כפר סבא חזרה מהר עם שער של "האיש החם" שלה לאחרונה, אלי אלבז. אבל אשדוד חזרה במחצית הראשונה להוביל עם כדור נגיחה של הבלם ניבאלדו. במחצית השנייה עלתה אשדוד ליתרון 1:3 משער של ניב זריהן המצוין, שקיבל כדור נהדר מסטניסלב גולדברג.

אשדוד חסרה את שחקניה בנבחרת, אור אינברום, מיכאל אוחנה ודין דוד וכן את רועי בקל הפצוע שמתאמן עם מאמן הכושר יניב נוחי. אבל השחקן עצמו אמר לאחר מכן: "אני מרגיש טוב אהיה כשיר למשחק הליגה הקרוב מול הפועל אשקלון". בשורה נוספת היא חזרתם למשחק של תום מונד וניר ברדע שנעדרו זמן רב ממשחק בשל מחלה ופציעה. זה גם היה משחקו הראשון של בלם הרכש, סשה איבקוביץ', עם הקבוצה.

מי שכבר נראה בדרך לקבוצה ולא חתם הוא בן בן יאיר אשר לא הגיע להבנות כספיות עם מ.ס אשדוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך