הראל מויאל וליאור נרקיס קוראים לאשדודים להציל חיים

צמד הזמרים יוצא בקריאה לתושבי אשדוד להציל את חייו של אליעזר בן 4 תושב אשדוד

בתאריך 21.3.15 יערך אירוע התרמה לאליעזר חיים מגרה ילד בן 4 תושב אשדוד הסובל ממחלה נדירה, בהשתתפות ליאור נרקיס , הראל מויאל ועוד…

ההורים יסמין ודודו תושבי העיר אשדוד יוצאים בקריאה נרגשת ומבקשים מתושבי אשדוד להגיע לאירוע ההתרמה ובכך לעזור בגיוס הכספים להצלתו של בנם הקט.

אליעזר בן 4 נולד עם תסמונת צ'ארג' הנדירה למרות שלאורך כל ההריון כל הבדיקות היו תקינות. כתוצאה מהתסמונת הנדירה , אליעזר לא יכול לנשום בכוחות עצמו,לאכול או להשמיע קול , כבד ראיה בעין אחת ועיוור בעין שניה. לא פעם נמצא אליעזר בסכנת חיים בשל מומים נוספים בגופו ומספר פעמים אף נדרשה החייאה על מנת להצילו.

בשל מצבו הרפואי הנדיר הומלץ למשפחה לבצע טיפולים וניתוחים מורכבים בארה"ב וזאת על מנת שיוכל לתפקד עד כמה שאפשר כמו יתר בני גילו.
עלותם של הטיפולים והניתוחים בארה"ב היא יקרה מאוד ואין ספק שמשפחה נורמטיבית תתקשה לעמוד בתשלום עלויות אלה.

במקביל הטיפול באליעזר דורש השגחה של 24 שעות ביממה , בכל כמה דקות צריך לנקות את הצינורית ממנה הוא נושם על מנת שלא יחנק. המצב בו הוא חי , הוא מאוד שברירי ויכול להגיע אף למצב של סכנת חיים בשל וירוס פשוט.

לאחר 3 שנים בהם נעזרו כלכלית ההורים בבני משפחתם וחברים , נגמרו הרזרבות הכספיות ולכן מצאו את עצמם ההורים במצב בו הם חייבים לפנות אל הציבור רחב על מנת לגייס כספים עבור הצלת בנם.

האירוע התגבש בזכות כמה חברים טובים של האב ואנשים טובים שנרתמו. הראל מויאל התנדב להופיע עם הנגנים שלו. ליאור נרקיס שמע על האירוע דרך חבר משותף ונרתם בשמחה כולל להקת הנגנים שלו הציוד וההגברה ואף יצא בקריאה נרגשת להגיע לארוע בדף הפייסבוק שלו. הכל באהבה למען המטרה הקדושה הזאת.

משפחתו של אליעזר מודה מכל הלב לכל האנשים הטובים שהיא פגשה לאורך הדרך ומזמינה את תושבי אשדוד להגיע למופע ולהרוויח פעמיים, גם להנות ממופע משובח וגם ולתרום להצלת חייו של אליעזר המתוק. אם אליעזר יעבור את הניתוח בהקדם, הוא יוכל להיות ילד ככל הילדים, ללכת לגן , לדבר ,לאכול ובעיקר לא להיות תלוי באף מכשיר על מנת לחיות.

לרכישת כרטיס לחצו על קישור.
לעמוד הפייסבוק של אליעזר חיים מגרה לחצו על הקישור הבא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך