מ.ס תפתח מול בני יהודה בחוץ

הבוקר, רביעי, נערכה הגרלת רבע גמר גביע הטוטו. אשדוד הוגרלה מול בני יהודה, בחוץ. המדובר בשיטת בית וחוץ. רועי בקל חזר לאימוני כושר ואמור להיות כשיר לאחר הפגרה למשחק מול אשקלון. אם תעפיל לחצי הגמר, היא עשויה לפגוש שם את מכבי ת"א.

הבוקר, רביעי, נערה הגרלת משחקי גביע הטוטו של ליגת על. מ.ס אשדוד הוגרלה לשחק בחוץ מול בני יהודה.

השיטה היא שיטת בית וחוץ. אשדוד תפתח ראשונה בחוץ. המשחקים ישוחקו בין התאריכים 25-27 באוקטובר הגומלין 29.11-1.12. המנצחת תעלה לחצי גמר גביע הטוטו ושם, למעט הקרבה לגביע, הסכומים גם יעלו.

אגב אם מ.ס תעפיל לחצי הגמר היא תפגוש את המנצחת במשחק רבע הגמר בין כמבי ת"א, לבין קריית-שמונה או כפר סבא, שטרם נקבע מי מהן עלתה.

משחקי רבע הגמר (משחק ראשון ב-25-27.10, משחק שני ב-1.12-29.11)

מכבי חיפה – הפועל ב"ש

בני יהודה – מ.ס אשדוד

הפועל ת"א – הפועל חיפה

מכבי ת"א – קרית שמונה/כפ"ס

בעניין אחר, רועי בקל קשרה של הקבוצה, שעדיין לא פתח את העונה בגלל פציעה, חזר לאימוני כדור. הוא מתאמן לעת עתה עם מאמן הכשור יניב נוחי, אבל אמור להצטרף לאימוני הקבוצה הרגילה כבר בתחילת השבוע הבא ולהיות כשיר למשחק מול הפועל אשקלון, ב-10.9, לאחר פגרת הנבחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך