רגב זנזורי ממשיך עונה נוספת במכבי אשדוד/באר טוביה

מכבי אשדוד/באר טוביה ממשיכה לבנות את הסגל והחתימה לעונה נוספת את שחקנה, הרכז הצעיר, רגב זנזורי. זנזורי צפוי לקבל דקות משחק רבות יותר מהעונה שעברה מהמאמן מאיר טפירו.
שחקן מכבי אשדוד 7

מכבי אשדוד/באר טוביה ממשיכה לבנות את הסגל והחתימה לעונה נוספת את שחקנה, הרכז הצעיר, רגב זנזורי

הסיכום הוא עם נציגו של השחקן (בן 21, 1.77 מ') שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ושימש גם כקפטן נבחרת הנוער וגם הוא יהיה באימון הפתיחה של הקבוצה במוצאי שבת. זנזוגרי למעשה יהיהי הרכז השלישי ויצטרף ליפתח זיו ונרמוד טישמן.

למעשה הסגל אשר יתאמן במוצאי שבת באימון הפתיחה, יהיה סגל כמעט שונה לגמר מהסגל מהעונה הקודמת. מאיר טפירו בנה קבוצה לפי  רצונות והיכולת הכלכלית והיא כמעט אינה דומה במאום לקבוצה מהעונה הוקדמת, לא בישראלים ולא בזרים

הוא נמנה על הסגל של מכבי אשדוד באר טוביה אשתקד ושותף ב-7 משחקים, בהם לא הצליח לקלוע נקודות. זנזורי שיחק במסגרת הכרטיס הכפול בקבוצת הבת של באר טוביה אשתקד, בליגה הארצית, וכעת צפוי לקבל דקות משחק ראשונות בקבוצה של מאיר טפירו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך