חשד לליסטריה בשני משקאות של ארומה ישראל

הבעיה נתגלתה בחומר גלם של אייס טבעוני קוקוס ליצ'י ומילקשייק קוקוס ליצ'י. "עד להשלמת הבדיקות במפעל, החלטנו מטעמי זהירות לעצור את השיווק של האייס הטבעוני ומוצר נוסף שיוצר מאותו חומר גלם במפעל" מסרו בארומה ישראל
חשד לליסטריה בשני משקאות של ארומה ישראל

ארומה ישראל הפסיקה למכור שני משקאות קוקוס ליצ'י בגלל חשש לליסטריה' כך פורסם היום לראשונה באתר ynet. צרכנים גילו הבוקר (יום שני) שהחברה לא מוכרת שני משקאות קוקוס ליצ'י, האחד טבעוני והשני רגיל, בשל חשד לבעיה שהתגלתה באחד הרכיבים.

בתגובה לתלונה של צרכן, הודיעה הרשת בפייסבוק כי "באחת הבדיקות השגרתיות היזומות נתגלה חשד לליסטריה באחת האצוות של המוצר. לכן עד להשלמת הבדיקות במפעל החלטנו מטעמי זהירות לעצור את השיווק של המוצר. אנו מקווים שתוך ימים ספורים נחזור לשווקו".

צילום : צילום מסך
צילום : צילום מסך

מארומה ישראל נמסר בתגובה: "באחת הבדיקות השגרתיות והיזומות שביצע המפעל, נתגלה חשד לליסטריה באחת האצוות של מוצר אייס טבעוני. לכן, עד להשלמת הבדיקות במפעל, החלטנו מטעמי זהירות לעצור את השיווק של האייס הטבעוני ומוצר נוסף שיוצר מאותו חומר גלם במפעל – מילקשייק קוקוס ליצ'י. אנו מקווים שתוך ימים ספורים נחזור לשווקם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך