הירבו להחמיץ. מכבי ת"א ניצחה 1:2, אבל מ.ס החמיצה הזדמנויות לצאת עם נקודה

2 מחציות שונות. בראשונה ראינו רק את מכבי ת"א בשנייה רק את מ.ס אשדוד. מכבי ת"א ניצחה בסיום 1:2 ויצאה עם 3 הנקודות, אבל במחצית השנייה ראו כולם אשדוד שאלמלא ההחמצות הרבות שלה (במיוחד באגריץ'), הייתה יוצאת עם נקודה, לה הייתה ראויה. אשדוד כבשה שער ראשון העונה מרגלי קינדה (מהבולטים במגרש), אבל במחצית השנייה הבהירה שיש פה קבוצה שעוד תצבור נקודות בליגת העל. נקודת אור נוספת, 4000 צופים, 2500 מהם מאשדוד הגיעו למשחק.
הירבו להחמיץ. מכבי ת"א ניצחה 1:2, אבל מ.ס החמיצה הזדמנויות לצאת עם נקודה

אשדוד א. אשדוד ב. ככה אפשר לסכם את המשחק הזה. מחצית ראשונה שבה מ.ס אשדוד לא עמדה בקצב של מכבי ת"א וספגה שני שערים וניצלה מעוד שניים לפחות ומחצית שנייה, שבה מכבי ת"א, לא עמדה בקצב של מ.ס אשדוד, שאלמלא החמצות הרבות, במיוחד של חלוץ הרכש דראזן באגריץ', הייתה יוצאת עם נקודה לפחות, לה הייתה ראויה.

אשדוד עשתה הרבה כבוד למכבי ת"א, אולי יותר מידי. אשדוד פתחה את המחצית הראשונה בהרכב מאוד הגנתי. מכבי ניצלה את זה עד תום. עוד לא הספקנו לנקות את האבק מהכיסאות ומכבי עשתה 0:1 בדקה הראשונה, במשחק הבית הראשון מאז חזרה הקבוצה לליגת העל. סקאריונה מצא עצמו לבד וגלגל מקרוב פנימה 0:1.

כמה דקות אח"כ (10) כמעט עשה סקאריונה 0:2, הפעם הוא רק פספס את המסגרת. אבל בדקה ה-22, זה נגמר כבר ברשת. בן חיים שנשאר כל הזמן חופשי, הוכשל ברחבה ואת הפנדל הוא בעט בעצמו פנימה. זה נראה רע מבחינת אשדוד באותן דקות.

אבל דווקא אז (40) גדי קינדה, מהבולטים באשדוד במחצית הלא טובה ובוודאי במשחק כולו, חטף כדור, דהר לשער של מכבי ת"א ומול השוער ראיקוביץ' עשה 1:2. שער ראשון בליגתה על לאשדוד מאז חזרה.

הקהל של אשדוד הגיע באלפים. (צילום: TOTO FOTOׂ
הקהל של אשדוד הגיע באלפים. (צילום: TOTO FOTOׂ

ואז הגיעה המחצית השנייה. אור אינברום ומיכאל אוחנה נכנסו והיה מי שיעביר כדורים להתקפה וכמה אשדוד הייתה קרובה לשער השוויון שהגיע לה, עד כדי כך שמאמן כמכבי ת"א, ארבלדזה, הכניס שחקן הגנה, את טל בן חיים הבלם, בכדי לא לספוג. אשדוד לחצה עוד ועוד ודראזן באגריץ', חלוץ הרכש הקרואטי, החמיץ בסיטונות, אבל ההחמצה בדקה ה-88 הייתה כבר יותר מידי, כששוער ת"א טעה ובאגריץ', במקום לקחת את הכדור שנפל לרגליו מרחק 16 מ', חיכה לשריקת השופט ולא עשה את ה-2:2 שאשדוד הייתה ראויה לה.

אשדוד צריכה לשחק כל העונה כמו במחצית השנייה, בהרכב של המחצית השנייה. אין תשובה לקבוצות לקישור עם קינדה, אוחנה ואינברום. אם אשדוד תשחק כמו במחצית השנייה, היא לא תישאר עם 0 בצד של הנקודות.

נקודת אור נוספת היה הקהל שמ.ס אשדוד בנתה העונה. תענוג היה לראות את 4000 הצופים שהגיעו למשחק. 2500 מהם מאשדוד. יש עתיד לא רק על המגרש, אלא גם ביציעים.

אוואט חושב איך הלכה לה נקודה. (צילום: TOTO FOTOׂ)
אוואט חושב איך הלכה לה נקודה. (צילום: TOTO FOTOׂ)

אשדוד: ג'רפי, בן זקן (זריהן, 75), ניבאלדו, גאלוביץ', מושל (אוחנה, 46), אוחיון, קינדה, אל חמיד, עזריאל, דוד (אינברום, 46), באגריץ'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך