הבלם איבקוביץ' חתם. גם בן בן יאיר יחתום

לראשונה באשדוד יתקיים הערב (19.00) הפנינג משפחות קהילתי לפני המשחק, במתחם מיוחד שהוקם מחוץ לאצטדיון הי״א. הכנסיה חופשית לכולם.
הבלם איבקוביץ' חתם. גם בן בן יאיר יחתום

מ.ס אשדוד נערכת לקראת המשחק הערב (21.00) מול מכבי ת"א. משחק הבית הראשון מאז חזרת לליגת העל. אבל שעתיים לפני המשחק מתוכנן הפניננג ענק שמ.ס אשדוד מכינה לאוהדיה ולתושבי העיר.

לראשונה באשדוד יתקיים הערב הפנינג משפחות קהילתי לפני המשחק, במתחם מיוחד שהוקם מחוץ לאצטדיון הי״א.

הפעלות לילדים, משחקי ספורט, מפגש עם שחקנים, מגנטים, ברד וסוכר מתוק חופשי. מתנות ופרסים למנצחים. הפעלות תפאורה ועוד כל מיני דברים… והכל בחינם בשעה 19:00 בחסות מועדון ספורט אשדוד ובשיתוף מנהלת רובע א׳ של עיריית אשדוד.

בנושא אחר, הבלם הסרבי, סאשה איבקוב׳יץ בן ה-23, חתם לפני זמן קצר על חוזה בן 4 שנים בשורות מ.ס. אשדוד. עם חתימתו אמר ״הגעתי למועדון חם ומשפחתי. במהלך הימים שלי פה ראיתי קבוצה צעירה ומוכשרת. אני מקווה לתרום לקבוצה ויחד נעשה עונה טובה״. מי שאמור לחתום אף הוא בקבוצה הוא בן בן יאיר שמתאמן מגלה יכולת גבוהה.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך