הפועל אשדוד מחזיקת הגביע הודחה

מחזיקת גביע ווינר בכדוריד, הפועל אשדוד הודחה מהמפעל, לאחר הפסד ביתי מול רמה״ש, 28-25. עכשיו נותרה הליגה. שתפתח ב23.9 מול רמת גן בחוץ ותקווה.
הפועל אשדוד מחזיקת הגביע הודחה

מחזיקת גביע ווינר בכדוריד, הפועל אשדוד כבר לא תצליח לשמור על תואר גביע איגוד השופטים לאחר הפסד ביתי מול רמה״ש, 28-25, במשחק שהיה העתק של גמר גביע ווינר בעונה שעברה . הגביע שהביא אותה גם לאירופה.

המשחק נערך באשדוד ולקבוצה היה את יתרון הביתיות,. המחצית הראשונה הייתה צמודה וניכר היה ששתי הקבוצות עדיין מסירות אבק מחופשת הקיץ כאשר אף קבוצה לא מצליחה לפתוח פער משמעותי והיתרון עובר מצד לצד.

את המחצית השנייה האדומים דווקא פתחו חזק והצליחו לפתוח פער של שלושה שערים לאחר 42 דקות , אך רמה״ש ידעה להתעשת ולהפוך את התוצאה 19-18 לאחר 50 דקות משחק.

האדומים נלחמו וניסו להכריע את המשחק אך ללא הצלחה ובסיום רמה״ש נקמה על ההפסד בגמר בעונה שעברה והדיחה את האדומים כבר בשמינית הגמר.

אשדוד תתכונן למשחק הפתיחה של ליגת העל ב23.9 מול רמת גן בחוץ ותקווה לפתיחת עונה טובה יותר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך