גם משרד החינוך נותן חותמת להצלחה החינוכית של ד"ר לסרי ואריה מימון

שימו לב לנתון המעודד הבא: 11 בתי ספר באשדוד נכנסו לרשימה הארצית היוקרתית של התיכונים המצטיינים בהישגיהם הערכיים, החברתיים והלימודיים, זאת לעומת ארבעה בתי ספר שנכנסו לרשימה אשתקד. נתון מעניין נוסף: אשדוד הינה העיר השנייה בארץ (אחרי ירושלים) במספר בתי הספר שנכנסו במדרג הגבוה ביותר, המדרג הראשון.
שי תור

שימו לב לנתון המעודד הבא: 11 בתי ספר באשדוד נכנסו לרשימה הארצית היוקרתית של התיכונים המצטיינים בהישגיהם הערכיים, החברתיים והלימודיים, זאת לעומת ארבעה בתי ספר שנכנסו לרשימה אשתקד. נתון מעניין נוסף: אשדוד הינה העיר השנייה בארץ (אחרי ירושלים) במספר בתי הספר שנכנסו במדרג הגבוה ביותר, המדרג הראשון.

לא מדובר בנתונים מקריים או במישהו במשרד החינוך שאוהב יתר על המידה את העיר שלנו. מדובר בנתונים שהגיעו לאחר בדיקה מדוקדקת ויסודית, נתונים שמוכחים כי ההשקעה הגדולה של עיריית אשדוד, בעידן ד"ר יחיאל לסרי, בכל מה שקשור למערכת החינוך, בסופו של דבר מובילה לתוצאות מחמיאות ביותר. כמובן שגם ראש מינהל החינוך אריה מימון, יכול להביט בסיפוק על התוצאות הללו, ומדובר בהישג אישי שלו לכל דבר ועניין.

כך או אחרת, משרד החינוך פרסם בשבוע החולף את רשימת התיכונים המצטיינים בהישגיהם הערכיים, החברתיים והלימודיים לשנת תשע"ו, מתוכם כאמור 11 בתי ספר מהעיר אשדוד. בתי הספר אשר נכנסו השנה לרשימה מהעיר אשדוד הם: מקיף ג', מקיף ד', מקיף ה', מקיף ו', מקיף ז', מקיף ח', מקיף ט', מקיף "עמית" י', אורט ימי, מרכז נוער ע"ש משה קו וישיבת נווה הרצוג.

להלן הודעת משרד החינוך על בחירת בתי הספר: "משרד החינוך מתגמל מדי שנה, עובדי הוראה בגין הישגי בית הספר. הקריטריונים להצטיינות נוסחו בהסכמה שבין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת ההסכם "עוז לתמורה". בהלימה לתמונה החינוכית, גם במסגרת התגמול הדיפרנציאלי בתי הספר נמדדים על היבטים רחבים בעשייה הבית ספרית והחישוב כולל ממדים חברתיים, ערכיים ולימודיים, בהם: מעורבות חברתית, שילוב ילדי חינוך מיוחד, קליטת עולים חדשים, מניעת נשירה, טוהר הבחינות ועוד. בשנת הלימודים תשע"ו זכו בתגמול 277 תיכונים. סך התגמול נע בין כ- 3,000 ל-8,000 שקלים".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר בתגובה על ההישג הגדול: "תפקידה העיקרי של מערכת החינוך הוא עיצוב החברה ודור העתיד, עם דגש על החינוך הערכי לצד ההישגים בלימודים. תודה מיוחדת לאריה מימון, ראש מינהל החינוך, על הובלת מערכת החינוך באשדוד, בנחישות ובעקביות לצמרת החינוך בישראל. ברצוני לברך גם את מנהלי בתי הספר, המורים, ועד ההורים העירוני, וכמובן התלמידים על מאמציהם הרבים".

הממונה על החינוך יהודה פרנקל, אמר כי "זהו הישג נפלא המהווה חלק מתוכנית ארוכת טווח של מערכת החינוך, במטרה להמשיך ולהצעיד קדימה את ילדינו ולהכינם בכל התחומים לקראת המחר. ברצוני להודות לראש מינהל החינוך אריה מיימון, המצעיד את מערכת החינוך באשדוד ביד רמה אל הצלחות בכל הרמות, דבר המשתקף בכך שהרוב המוחלט של בתי הספר באשדוד נכלל בין מצטייני משרד החינוך".

אריה מימון, ראש מינהל החינוך, סיכם ואמר: "מצוינות היא מדד חשוב אך בוודאי שאינו מדד בלעדי. באותה נשימה, אנחנו בוחנים את הערכים, הישגיים ושוויוניות. כל ארבעת המרכיבים מהווים מקשה אחת של עבודה חינוכית מתואמת. אני גאה במנהלים ובצוות ההוראה בבתי הספר על הירתמותם להוציא לפועל את חזון ראש העיר המתבסס על אותם ארבעת הדגלים הללו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך