תופעת "האשדודי היפה"

במקום להתעסק בתופעת "הישראלי/האשדודי המכוער" בחרנו הפעם להתמקד באותם "אשדודים יפים " ששכחנו לצלם ולהעלות לרשת.

לאחרונה כל יום עולים ברשת , ידיעות על "הישראלי המכוער" . זה התחיל ב"טיסת השוקולד" , עבר לאיומים וקללות לעיני ילדים בגינת משחקים בראשון לציון , הגדיל לעשות ערוץ 2 שעשה אתמול כתבה על הישראלי המכוער וגם טרח להראות סרטון של אשדודים מתפרעים במסעדה מקומית. וכך מדי יום אנחנו נחשפים לצדדים הפחות יפים של הישראלים.

כמוכן קם לו דף בפייסבוק , שנקרא "נלחמים בישראלי המכוער עם מעל 17000 לייקים , שטורח לעלות מדי כמה סרטונים שמראים לנו את אותו "ישראלי מכוער" כולנו מזועזעים כל פעם שסרטון כזה עולה, כאילו שמעולם לא נתקלנו בתופעות כאלה. אך זה היה כאן תמיד , רק שהיום כולנו מצויידים במצלמות ויודעים לתעד את הסיפור היומי על ה"ישראלי המכוער" .

אך במקום להתעסק רק בצדדים הפחות יפים של הישראלים או של האשדודים , ואין ספק שאין מקום להתנהגות כזאת , הפעם נספר לכם על הצד היפה של האשדודים.
על אותם אשדודים שלמרות שכל אחד מהם עסוק בלפרנס משפחה ולגדל ילדים מוצאים את הזמן הפנוי על מנת לתרום למען הקהילה.
אותם אנשים ששכחנו לתעד במצלמות שלנו , כי זה הרבה יותר "מפתה" לצלם אשדודים מתקוטטים במסעדה מאשר אשדודים שטרחו ועמלו על מנת לחדש ולצבוע ב"בית מינה" באשדוד , תוך כדי עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות.

כידוע לכם ב-24.3.15 יערך "יום המעשים הטובים" בישראל ולשם כך הוקם אתר מיוחד על מנת שכל מי שברצונו לתרום, יוכל להצטרף לפרוייקטים קיימים המשוועים לעזרה.
מתוך 149 פרוייקטים להתנדבות שמוצעים באשדוד,143 פרוייקטים נסגרו להרשמה בשל הענות של אותם "אשדודים יפים". לשם השוואה בערים אחרות כמו רמת גן הוצעו לתושבים רק 53 פרוייקטים להתנדבות , שזה כמעט שליש מכמות הפרוייקטים באשדוד ורק 52 מתוך אותם פרוייקטים נסגרו להרשמה בשל הענות התושבים. בחיפה הוצעו רק 22 פרוייקטים להתנדבות ורק 18 מתוכם נסגרו להרשמה בשל הענות התושבים. בראשון לציון הוצעו רק כמות מזערית של 13 פרוייקטים להתנדבות ורק 10 מהם נסגרו להרשמה בשל הענות מצד התושבים. באשקלון הסמוכה הוצעו 22 פרוייקטים להתנדבות ו-20 מתוכם נסגרו להרשמה בשל הענות התושבים.

בין הפרוייקטים להתנדבות באשדוד שהוצעו ונסגרו להרשמה בשל הענות ניתן למצוא את הפרוייקטים הבאים:

* חידוש וצביעה ב"הוסטל "נחלים"" באשדוד. עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות.
* הקמת/חידוש גינה ב"מקלט לנשים מוכות" באשדוד.
* פעילות חברתית לקשישי בית אבות. פרוייקט הפעלה והדרכה.
* ציור על אנדרטה לזכרו של בן וענונו ז"ל. פרוייקט ציורי קיר.
* פעילות התנדבותית בבית מינה לעיוור. פרוייקט הפעלה והדרכה.

ועוד מספר גדול של פרוייקטים.

אז לפני שאנחנו נלחמים בתופעת "הישראלי/אשדודי מכוער" , בואו נפרגן מכל הלב לאותם אשדודים יפים , שאין ספק שזה מחמם את הלב לדעת שבעיר אשדוד , יש תושבים שנרתמים למען אחרים,שאפו.
ואם גם אתם רוצים לתרום נשארו עוד 6 פרוייקטים שעדיין אפשר להרשם אליהם , להרשמה לחצו על הקישור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך