אדוני השופט. הרחקה לא מוצדקת לא אפשרה למ.ס לחזור מפיגור של 1:0 מול ק.שמונה

מ.ס אשדוד פתחה את החזרה הרשמית שלה לליגת העל בהפסד 0:1. אשדוד התארחה אצל קרית-שמונה ומאוריציו קורדיירו, חלוצה בעונה שעברה, שהיה מעורב בשער נגד אשדוד מפנדל. השופט שמואלביץ' טעה כשהרחיק את ברוצ'יץ' באדום שלא היה בפנדל לזכות קריית-שמונה. בנוסף אשדוד חסרה 3 שחקנים, בקל, באגריץ' וקינדה הפצוע שישב על הספסל. במחזור הבא מחכה לה מכבי ת"א, סגנית האלופה.
אדוני השופט. הרחקה לא מוצדקת לא אפשרה למ.ס לחזור מפיגור של 1:0 מול ק.שמונה

לא ככה רצתה מ.ס אשדוד לפתוח את העונה. בהפסד 1:0 לקבוצה הצפונית מקריית-שמונה ובהרחקה של המגן קרלו ברוצ'יץ'. אבל טעות שופט נוראית של איתן שמואלביץ' השאירה את אשדוד בעשרה שחקנים ולא אפשרה לאשדוד לחזור מפיגור של שער בדקה ה-41. אז נפסק  פנדל לחובתה ובמהלך שקדם לפנדל הורחק ברוצ'יץ' באדום לא מוצדק, שהיה צריך להיות צהוב בלבד, מאחר והכדור שהרחיק מהקו בידו, חדר לשער.

בדקה ה-2 ברוסו מקריית-שמונה, נגח כדור וג'רפי בזינוק גדול מנע אי נעימות כבר בפתיחה. דין דוד מצד שני, בעט בדקה ה-12 כדור חזק שנהדף על ידי מגן קרית-שמונה פרננדס ומנע שער.

אבל אז הגיעה הדקה ה-41 ואיתה טעות חמורה של השופט איתן שמואלביץ'. קורדיירו, דווקא הוא קפץ לכדור עם ג'רפי הכדור הגיע לחלוץ קרית-שמונה דוידוב, שבעט לשער וקרלו ברוצ'יץ' הדף את הכדור בידו פנימה. שער? לא. שמואלביץ' קבע פנדל ואדום לברוצ'יץ'. אחמד עבאד כבש את הפנדל והעניש בכך פעמיים את אשדוד שער והרחקה. טעות אומללה של השופט, שהשפיעה על משחקה של אשדוד במחצית השנייה וגרמה לשנות את כל מערך המשחק שלה.

אוהדי מ.ס אשדוד שהצפינו עד קרית-שמונה. (צילום: ניסן עייש. באדיבות ספורט ONE)
אוהדי מ.ס אשדוד שהצפינו עד קרית-שמונה. (צילום: ניסן עייש. באדיבות ספורט ONE)

אשדוד לא רק נשארה בעשרה שחקנים ובמינוס שער, אלא שהיא הייתה צריכה לשנות את כל המערך והכניסה שני שחקני הגנה במקום שני שחקני התקפה. אדיר טובול ויצחק אספה, במקום דין דוד וניב זריהן. קריית שמונה ניצלה את היתרון המספרי בכדי ללחוץ את אשדוד. אחמד עבאד הגיע לשני מצבים לקריית-שמונה (48, 57). דוידוב הוסיף בעיטה מ-20 מ' ליד שער אשדוד.

אבל כאמור אשדוד בעשרה שחקנים לא הצליחה לחזור וכל שהצליחה זה למנוע ספיגת שער נוסף. מצפון נפתחה העונה בהפסד.

שפט איתן שמואלביץ', 600 צופים בקריית-שמונה.

אשדוד: ג'רפי, בן זקן, ניבאלדו, גאלוביץ', ברוצ'יץ' (הורחק,41), אוחיון, אל חמיד, אוחנה, אינברום, זריהן (זריהן, 55), דוד (טובול, 46).

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך