הדבר האמיתי. מ.ס אשדוד חוזרת לליגת העל – צפו בסרטון הצגת השחקנים

זהו העונה יוצאת בשבת (20.00) לדרך. מ.ס אשדוד מתחילה את הדבר האמיתי, החזרה לליגת העל. הפעם זו קבוצה שונה, מנוסה מוכשרת, על טהרת הבית (עם 4 זרים כרגע) או שחקנים שמשחקים כמה שנים יחד. אפילו הצוות המקצועי מהבית. לא הפרופיל של קבוצה שעלתה ליגה. המאמן רוניי אואט: "אנחנו לא באים לשמש תפאורה". הקפטן משה אוחיון: "שנגרום נחת לאוהדים". עידן באן אבו הסקאוט ועוזר המאמן: " מקבץ הכישרונות הגדול של הכדורגל הישראלי נמצא ברשותנו וזה לא מאפשר לי לא לחשוב אופטימי. קינדה ובקל בספק. באגריץ' לא יהיה בסגל מאחר והשיחרור הבינלאומי שלו לא הגיע.
שני שחקנים בהתקפה

 

תרשמו לפניכם. עשרים לאוגוסט עשרים אפס אפס. מ.ס אשדוד חוזרת באופן רשמי לליגת העל. מחזור הפתיחה של עונת 2016-2017 ואשדוד היא חלק בלתי נפרד מהליגה הבכירה של ישראל. איך אומר המאמן רוני אואט: "לא באנו להיות תפאורה". בהצלחה.

ואואט יודע על מה הוא מדבר. הקבוצה הזו היא קבוצה שרכשה ניסיון רב בליגה הלאומית, קבוצה ששחקניה הצעירים הם מהמוכשרים בליגה ועל זה דיברנו לא פעם ולא פעמיים עכשיו הליגה מדברת עליהם.  עם שחקני מנוסים שכבר משחקים מעל שנה יחד. מתכונן לקבוצה טובה. אפילו טובה מאוד. בוודאי לא פרופיל של קבוצה שעלתה ליגה. היתרון רוב הבסיס של קהבוצה נשעם על טהרת הבית ואו שחקנים שמשחקים שנה שיניה ומעלה יחד.

אפילו הצוות הוא על טהרת הבית וזה משהו מיוחד. כי "המלחמה" היא על הבית. זה לא מישהו שהשנה פה ושנה הבאה לא. המאמן רוני אואט עבר בכל מחלקות הנוער, העוזר והסקאוט עידן בן אבו שנים אמון על האקדמיה. גם העוזר הנוסף קובי אדרי מגיע מהמחלקה במ.ס אשדוד, כמוהו מאמני הכושר יוסי פחימה ויניב נוחי כמו גם מאמן השוערים איתי זליפה. יתרון ענק בעיניינו.

הקריטריון שעל פיו אפשר לשפוט את הקבוצה עד כה, הם משחקי גביע הטוטו. הקבוצה סיימה במקום הראשון עם מאזן שערים של 6-3 בזכות. על פי המשחקים האלה, אשדוד נראית קבוצה שתעשה צרות לכל קבוצה בליגה ויכולה לנצח כל קבוצה. נכון שבית"ר ירושלים ובאר שבע אותן אשדוד ניצחה, לא היו בהרכב מלא, אבל בחלק מהמשחקים גם אשדוד לא היה בהרכב מלא ומעבר לזה, זה הוסיף ביטחון לקבוצה להמשך והוכיח שהעונה הולכת להיות מעניינת מבחינת מ.ס.

לקבוצה ארבעה זרים. ניבלאדו הבלם, שחשוב יהיה לראות איך יפתח את העונה. עד כה שיחק מצוין בשניים מתוך 3 משחקים גביע הטוטו . לקבוצה 3 קרואטים כרגע (יתכן רביעי). החלוץ דראזן באגריץ', שנראה כי הוא בעל יכולות טובות, אבל לא היה זמן לראותו ושני קרואטים בהגנה, שכרגע נראים הצלחה "ובול פגיעה", המגן השמאלי קרלו ברוצ'יץ' והבלם נינוו גאלוביץ'. תזכרו את השמות.

המאמן רוני אואט, שחגג בשבוע שחלף 48, נחשב למאמן חדש ולא מנוסה, בוודאי בליגת העל, אבל שני דברים ניתן להגיד. האחד הוא הצליח בליגה הלאומית, השני יש לו צוות כמו משפחה שעובד איתו יחד ורואה בהצלחתו הצלחתם וזה יתרון גדול.

רוני אתה מתרגש? זה רגע היסטורי עבורך

"כן. זו התגשמות חלום ומרגש להיות האיש שיוביל את הקבוצה לעונת המשחקים כמאמן ראשי. לא רבים מגיעים למעמד הזה ולא רבים מקבלים את האמון מהבעלים. יש פה אלי סיפור "סינדרלה", אבל אומרים שמאמן צריך לעבור תא כל המסלול מילדים ועד בוגרים ואני עברתי את זה. עכשיו ההוכחה היא עליי".

מה המטרות שהוצבו לעונה הקרובה?

"מוקדם מידי להציב מטרו. יש קבוצות שסומנו כיורדות בעונה שעברה ועשו פליאוף או כמעט הגיעו לאירופה וההפך. המטרה העיקרית היא לשחק כדורגל טוב שמח ומנצח. חשוב הדגש על מנצח, כי לא באנו לשמש תפאורה. ברגע שנעבור שליש ליגה נדע מה המטרות ולאן פנינו".

מה תחשב הצלחה בעיניך?

"אם נשחק את הכדורגל שאני חושב שנשחק ונממש את הפוטנציאל שיש בשחקנים שלנו, אז ברור שנימצא בסיטואציה טובה ותהיה עונה טובה. לא יכול להצביע על מקום. יש מועדונים שעל פניו הם עם עדיפות כלכלית לפחות. אבל שוב חשוב להגיד מ.ס אשדוד לא תהיה תפאורה".

מה יש לך להגיד לקהל רגע לפני שהוא מגיע לעונה החדשה?

"אני מתחיל ליהנות מהעבודה שהקהל נותן בנו אמון. אני שמח שהמספרים הולכים וגדלים גם במשחקי החוץ. אני מבטיח שנעשה הכל להראות טוב שנתחבר לקהילה וקורא לקהל לבוא להינות מהמועדון שנולד מחדש. תבואו להיות חלק מהמסע משנה שעברה שלא הסתיים ומבטיח שתהנו".

למרות הכישרון הגדול לא מדברים באשדוד בפה מלא על פליאוף. רוצים כאמור לראות מה יהיה. בארנסל של קהבוצה שחקנים צעירים מצוינים, שברור שיתנו את הטון בליגה. קינדה, אוחנה, בן זקן, אינברום, זריהן, דוד, מושל ואחרים הם בסיס לא טוב, מעולה.

עידן בן אבו הסקאוט ממקד יותר את מה שהוא מאמין שיהיה השנה: " אני חושב שתהיה לנו עונה טובה מאוד. מקבץ הכישרונות הגדולים של הכדורגל הישראלי נמצא ברשותנו וזה לא מאפשר לי לא לחשוב אופטימי – שזה אומר צמרת גבוהה"

הכינו את הקבוצה בפגרה . אואט ובן אבו
הכינו את הקבוצה בפגרה . אואט ובן אבו

 

מה ששוב באשדוד כאמור הוא האיזון בין ותיקים לצעירים מוכשרים. את זה כל אחד מבין. בקל, הקפטן אוחיון, עזריאל, ניבאלדו, מוסיפים הרבה ניסיון בקבוצה הצעירה. לכן מה שמסתמן הוא שילוב בין צעירים ולותיקים גם בהרכב המסתמן, בכל מערכי הקבוצה. בשער ישחק יואב ג'רפי, מגן ימני טום בן זקן, שישמש גם כקפטן מחליף. בלמים, ניבאלדו ונינו גאלובי'ץ, מגן שמאלי קרלו ברוצ'יץ'. בקישור האחורי, רועי בקל לצד גדי קינדה, בקישור הקדמי מיכאל אוחנה ואור אינברום, שישחק לפעמים מתחת לחלוץ או אפילו חלוץ. בהתקפה זה יהיה חן עזריאל שעל המקום הפנוי יתחרו שלושה, שניים מהם בכושר מצוין, דין דוד וניב זריהן והשלישי יהיה החלוץ החדש, דראזן באגריץ'.  לכך תוסיפו שחקנים שכל אחד מהם יכול לשחק, עם רועי משפתי, משה אוחיון הקפטן, אדיר טובול, בנצי מושל, תום מונד, יצחק אספה. סגל טוב. אפילו טוב מאוד לעונה ארוכה בליגת העל. אגב במשחק בשבת ייעדרו ככל הנראה הפצועים רועי בקל וגדי קינדה וכן דראזן באגריץ', שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע בזמן.

כמו שזה נראה הקבוצה ממשיכה לחפש חלוץ כרגע יש קרואטי שנבחן כקשר אחורי, קוקרוביץ' אד קווין, אבל הקבוצה מחפשת בעיקר חלוץ ובלם. בשבת היא תפגוש את החלוץ שרצתה מאוריציו קורדיירו, אבל בצד הלא נכון, בצד של קרית-שמונה. אבל לא נתפלא אם במהלך העונה הוא יגיע לצד הנכון מבחינת אשדוד. ייתכן כי יגיע חלוץ נוסף, לא נתפלא אם זה יהיה עוד קרואטי. אבל חלוץ יגיע, בשלב זה או בשלב מאוחר יותר. הקבוצה מחפשת כאמור גם בלם ולמבחנים הגיע הבלם הניגרי גאניו אוגונגבה,23, שבינתיים עושה רושם טוב מאוד.

שלושה קרואטים חתומים כבר בקבוצה. ג'קי בן זקן בעוד החתמה קרואטית, הפעם של באגריץ'
שלושה קרואטים חתומים כבר בקבוצה. ג'קי בן זקן בעוד החתמה קרואטית, הפעם של באגריץ'.

את דברי הסיום לעונה השארנו לקפטן משה אוחיון, שחזר באמצע העונה, היה בורג חשוב בעלייה ועכשיו יוסיף מניסיונו בליגת העל:  "אני רוצה לאחל לאוהדים בראש ובראשונה עונה מוצלחת ושמחה של המון ניצחונות. שמעכשיו יזכו לראות את קבוצתם רק בליגה הבכירה בליגת העל. שיזכו סוף סוף לתואר ושאנחנו השחקנים נגרום להם המון נחת ושמחה ובזכות כדורגל יפה ומהנה נגרום להם להגיע למגרשים". אוחיון ממשיך: "אני מאוד מקווה שהשחקנים שלנו יציגו יכולות גבוהות לאורך כל העונה ולא משחקים בודדים ויש המון יכולת וכשרון. שנראה כמו קבוצה חזקה וטובה שיהיה קשה מאוד לנצח אותה. בתור קפטן של הקבוצה אני רוצה לאחל לכולם עונה מוצלחת עם המון ניצחונות ושערי זכות .. שלא נדע בכלל פצועים וכולם יהיו כשירים ובריאים.. בהצלחה לכולם"

גם מאיתנו

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך