רוני אואט: לא רק קבוצה סימפתית אלא גם קבוצה מנצחת

במסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה, התייחסו מאמן העולה החדשה מ.ס אשדוד רוני אואט והקפטן משה אוחיון, לעונה הקרובה ולמשחק הראשון מול קרית שמונה (מוצ"ש, 20.00). אוחיון: "ליגת העל היא אופרה אחרת". גדי קינדה ורועי בקל פצועים בספק. הקבוצה תצא למחנה למלון כבר בשישי לפני המשחק.
מ.ס מתראיינים לעונה 7

"יש לנו קבוצה סימפתית אבל אנחנו לא רוצים להיות רק קבוצה סימפתית, אלא קבוצה מנצחת". כך אמר היום, מאמן מ.ס אשדוד רוני אואט במסיבת עיתונאים לקראת העונה החדשה של הקבוצה בליגת העל ולקראת המשחק של פתיחתה עונה בקריית-שמונה (20.00, מוצ"ש).

אואט דיבר על עונתו הראשונה כמאמן בליגת העל: "חיכית להזדמנות הזאת לתפקיד המאמן הראשי וקבילתי אותה במהלך העונה הקודמת . אני מרגיש בטוח בעצמי שאני יכול לעשות את זה גם בליגת העל. יש לי יתרון בנקודת הפתיחה כי אני מכיר את כל המערכת".

גם הקפטן משה אוחיון שנכח במסיבת העיתונאים, התייחס לעונה שבפתח: "השחקנים מכוונים את עצמם בשיא המרץ. ליגת העל היא אופרה אחרת לגמרי".

אוחיון אגב שיחק במשחק לפני שתי עונות במדי הפועל ת"א, מול מ.ס אשדוד, שבו ירדה הקבוצה ליגה. עכשיו הוא חזר איתה לליגת העל, לאחר שבעונה שעברה הצטרף והיה שחקן חשוב בעלייה לליגת העל: "אני מאמין שאנחנו נהיה קבוצה טובה, יש לנו את הכלים לזה".

אואט גם התייחס  על היתרונות של מ.ס אשדוד: "היתרון שלנו על קבוצות אחרות הוא ששמרנו את הסביב של הקבוצה מהעונה שעברה. בסיס מאוד מוכשר. לא רוצה לדבר על הציפיות כי זה שלב מוקדם. נדבר עליהם במחזור 10". לסיכום אמר אואט: "עכשיו יותר לנו רק לנצח בקריית-שמונה".

במסיבת העיתונאים שאורגנה למופת והראתה שאשדוד עלתה ליגה לא רק מקצועית אלא גם שיווקית, הוקרן סרטון ירידה ועלייה של הקבוצה וכן סרטון על כל שחקן ושחקן. אגב בקרוב יושק לקבוצה ערות ביו טיוב.

השחקנים בקבוצה שלהם מחכים. אואט ואוחיון.
השחקנים בקבוצה שלהם מחכים. אואט ואוחיון.

לגבי המשחק מול קרית-שמונה, הרי שיש חשש כי גדי קינדה ורועי בקל לא יוכלו לשחק. אצל קינדה חשש לקרע חלקי או קרעים קטנים בשריר הארבע ראשי של גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד. קינדה שנפצע במשחק מול באר-שבע, ניסה לחזור להתאמן, אבל סבל מכאבים. הוא עבר אולטרסאונד והחשש הוא לקרע חלקי או שני קרעים קטנים בשריר הארבע ראשי. היום או מחר,  ידעו באופן סופי. אם אכן סובל מקרע יצטרך לנוח לפוחת שבועיים. בכל מקרה קינדה קיבל זריקה להפחתת הכאבים ומחכים לראות כיצד תשפיע עליו.

לגבי בקל יש רגישות בשריר ורק היום או מחר, שישי ידעו את מצבם סופית ואם יהיו בסגל הקבוצה. השניים בכל מקרה יצאו עם הקבוצה בשישי למלון בצפון כהכנה למשחק מול קרית-שמונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך