מח' המכס בנמל אשדוד חשפה פרשה חמורה במפעל ביטחוני, שלושה נעצרו

גורם המעורה בחקירה מסר כי צפויים מעצרים נוספים כולל של בכירים בחברה
מח' המכס בנמל אשדוד חשפה פרשה חמורה במפעל ביטחוני, שלושה נעצרו

שוב זה קורה, פרשת הברחות חמורה ומסכנת את ביטחונה של מדינת ישראל נחשפה ע"י מחלקת המכס בנמל אשדוד, וזאת לאחר שבמבצע מורכב פשטו הלילה (חמישי) חוקרי המכס והמשטרה על מתחם ביטחוני רגיש וממודר של חברת קצא"א בדרום הארץ, אחרי שבשבועות האחרונים התנהלה חקירה סמויה ובמרכזה חשד להברחות ענק של סיגריות וציוד נוסף דרך מתקן של החברה. שלושה עובדים נעצרו וגורם המעורה בחקירה מסר כי צפויים מעצרים נוספים – כולל של בכירים בחברה.

על פי החשד, נהגו העובדים להחביא את הסיגריות והציוד בתוך מכולות שהגיעו לנמל אשדוד על גבי אוניות נפט. הם הכניסו את הסחורה לישראל מבלי לשלם מכס ולאחר מכן מכרו אותה. בפשיטה נמצאו סיגריות בשווי 1.5 מיליון שקל.

מהחקירה עלה החשד שהעובדים ביצעו הברחות סיטונאיות בזמן עבודתם, תוך שהם מנצלים את המתחם הביטחוני למטרה זו. עוד עולה כי העובדים ניצלו לכאורה את מעמדם ותפקידם בכדי לבצע את העבירות, שנמשכו לאורך זמן.

חקירת ההברחות דרשה משאבים רבים ועבודה מאומצת של הגורמים המעורבים בה, עד למעצר החשודים בפרשה. העובדים הובאו בשעות הצהריים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך