גמ"ח חסדי מאור מאיר ז"ל משמחים את ילדי אשדוד

מאות תיקים וקלמרים חולקו לילדים באשדוד, ויגרמו לכך שאותם ילדים יגיעו לספסל הלימודים עם חיוך גדול על הפנים, את החלוקה הוביל שמעון בן שמעון, אביו של מאור ז"ל
גמ"ח חסדי מאור מאיר ז"ל משמחים את ילדי אשדוד

זה כבר הפך למסורת. מידי שנה בתקופה בה כולם יוצאים לחופשה, יושבים וחושבים ההורים שמעון ופלורה בן שמעון כיצד לשמח את ילדי ישראל ובמיוחד את ילדי אשדוד, לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. ביום שני האחרון משפחת בן שמעון, אשר שמם יצא למרחוק וכל תושבי אשדוד והסביבה נחשפו לפעולותיהם המגוונות, קיימו חלוקת ילקוטים וקלמרים איכותיים ביותר לילדים נזקקים בספריית בית הספר "חזון יעקב", אשר קרויה על שמו של בנם היקר והאהוב מאור מאיר ז"ל בוגר בית הספר.

שמעון ופלורה חשבו על כל פרט ופרט החל מבחירת הצבעים, תוך חלוקה עפ"י רמות גיל ועד לבחירת דוגמאות ומגוונות להנאת התלמידים על מנת שיחושו כשווים בין שווים.

ההורים והילדים הגיעו ל"ספריית מאור מאיר" נרגשים ונלהבים, וכך הם ניגשו בזה אחר זה ולקחו להנאתם מהמבחר הגדול אשר עמד לרשותם. בסיום החלוקה כל הורה וילד ניגשו להודות לאבא שמעון בן שמעון. אחת האימהות גברת לוי (שם בדוי) אמרה לשמעון: "אין מילים בפי, דמעות עולות בעיני למראה השפע. הבן שלי זכה בילקוט וקלמר איכותיים ועכשיו הוא ילך לבית הספר בגאווה, ה' יברך אתכם ותודה לכם על הכל".

בין שלל המידות הנאצלות שאפיינו את הבחור מאור ז"ל הייתה מידת הנתינה, ואכן האב שמעון קיבל את כל ההורים והילדים במאור ובסבר פנים יפות, כאילו זו הייתה הפעם הראשונה של החלוקה אשר נערכת כבר מספר שנים.

מנהל בית הספר "חזון יעקב" רענן תמיר, אמר: "זכות גדולה נפלה בחלקנו ליטול חלק במצווה גדולה וחשובה, אשר כולה נתינה למען ילדי ישראל. ההורים והילדים התרגשו מאוד מהילקוטים האיכותיים. אין צל של ספק שהדבר תורם רבות לחיזוק הדימוי העצמי ולהתחלה טובה של שנת הלימודים הבעל"ט".

בהזדמנות זו משפחת בן שמעון רוצים להודות מקרב לב לכל התורמים היקרים והנדיבים, אשר מסייעים בידם כדי שיוכלו להמשיך לקיים את המפעל הגדול של גמ"ח "חסדי מאור מאיר התורה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך