אופרייט ליס אשדוד – סניף הדגל של הדרום מציג: אפס קילומטר ומאה אחוזי הצלחה

סניף הדגל במחוז דרום של חברת הליסינג ומכירת הרכבים "אופרייט ליס" נפתח באשדוד לפני כעשרה חודשים, ובתוך זמן קצר הפך לכתובת לרוכשי רכבים מאשדוד ומחוצה לה.
אופרייט ליס אשדוד – סניף הדגל של הדרום מציג: אפס קילומטר ומאה אחוזי הצלחה

כניסה לאתר: http://www.opl.co.il/

אופרייט מתמחה במכירות רכב יד ראשונה, ליסינג תפעולי, מימוני או פרטי. באופרייט כל לקוח מועדף, וזאת תוכלו לחוות בעצמכם כאשר תגיעו אל הסניף באשדוד, שאותו מנהל שרון אסולין. במתחם המשתרע על פני כשלושה דונמים מוצעים מגוון כלי רכב: סופר מיני, רכבי מנהלים, רכבים משפחתיים וטנדרונים.

כמות הלקוחות המצטרפים למשפחת אופרייט הולכת ומתרחבת, הצוות המקצועי מיומן הן ברמת תפעול הרכב והן ברמת המכירה. במקום ניתנים שירותי מעטפת של מוצרים משלימים הכוללים ביטוחים שונים, אפשרויות מימון מגוונות ועסקאות טרייד אין אטרקטיביות.

אפס קילומטר? גם מאוניברסיטת בן גוריון הגיעו לאופרייט אשדוד
פרופסור טוביה פריליניג, היסטוריון מאוניברסיטת בן גוריון, הגיע אף הוא אל סניף אופרייט באשדוד. פרופ' פרילינג רכש מכונית פג'ו 308 חדשה, במסגרת מסלול "אפס קילומטר". במסלול זה מוצעים רכבים חדשים, "מהניילונים", בהנחה משמעותית של עד 15% ממחיר היבואן. גם כאן תוכלו למצוא מגוון רכבים, החל מרכבי מיני, דרך רכבים משפחתיים וכלה בטנדרונים.

"היום כולנו מקוונים, ובודקים את כל האתרים והחברות", מסביר הפרופסור את בחירתו בסניף אופרייט ליס באשדוד, "זה המקום היחידי שהבטיח לי בפועל את מה שהבטיחו לי באתר. זה קו קבוע ואמין, גם השירות יוצא מן הכלל, ומספקים לך את כל המידע הדרוש בלי שתרגיש שאתה צריך 'לחלוב' מידע בכוח. המחירים כאן הכי טובים, ואני מאוד מרוצה. תוך יומיים קיבלתי רכב מיבואן, וכצרכנים עברנו חוויה יוצאת מן הכלל".

Clipboard02tyyt

ואכן, הרוכשים בסניף זוכים לשקיפות מלאה בכל הנוגע לקורות הרכב שאותו בחרו. הרכבים באופרייט מטופלים במוסכי הבית, מתוחזקים ומטופלים בהתאם להוראות יצרן, וניתנת עליהם עד שנתיים אחריות. יש לציין, כי אופרייט היא החברה המנוסה ביותר מבין חברות הליסינג המובילות בישראל. כיום, יותר ויותר חברות בישראל מכירות ביתרון של אופרייט בניהול ציי הרכב שלהן, ובוחרות לבצע עסקאות ליסינג עם החברה.

אופרייט ליס, סניף אשדוד האורגים 7, כניסה ג', 3130*
כניסה לאתר: http://www.opl.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך